2010. május 11., kedd

Vihar

Épp hogy leszedtem a korlátról a virágládákat és bejeb tettem őket a fal mellé ne ázzanak szét és mentem tovább vacsizni egyszer csak azt vettük észre hogy szakad az eső és villámlik.Ne is kelljen mondani egy villámlásnál nem is kicsit meg ijedtem, gyorsan mentem a konyhába a Diazepam-ért,hogy ha szükség lesz rá a közelben legyen.
Még nem volt rá szükségem eddig, de még nincs vége az estének és itt kopogtat az éjszaka is.Mikor kicsit abbahagyta kimerészkedtem, és gyorsan csináltam egy képet gondoltam bekapcsolom a gépet kicsit és felteszem.:P
Szép estét, és jó éjt mindenkinek!!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.