2010. május 18., kedd

A szél nem csökken , de végre kisütött a nap kicsit igaz néha még beborul az ég hát remélem hogy már vége lesz ennek a cudar időnek.A közérzetem kezd jó lenni, de hogy ne unatkozzak ma a bal kezem adta meg magát ma már a bögrémet sem tudtam felemelni és még nincs vége a napnak. ááá4
Igaz már tegnap éreztem hogy fáj de nem gondoltam volna hogy....ez lesz vagy a felmelegedést érzem vagy csak szimpla ínhüvelygyulladásom lesz megint?

Délután ha minden úgy alakul, megyünk a Tesco-ba és ha már ott vagyunk benézünk a fressnapf -ba is meglepjük manót egy ajándékkal. hihi
Most megyek, is mert nem soká kezdődig a gyógytornám és még a káoszon is átkel látnom ha azzal kész vagyok, lehet tekerek néhány km. :))


Legyen szép napotok!!
Puszi Réka:))

3 megjegyzés:

Ami írta...

Örülök, hogy kicsit jobban vagy! Csak így tovább, hess hess ínygulladás!

Rékamanó írta...

Szia Ami.
Köszönöm szépen, igen ma már jobban érzem magam és a kezem is kevésbé fáj vettem be rá gyulladás csökkentőt.Szép estét kívánok neked puszi:))

Gizi írta...

Én szorítok neked, hogy csak az időváltozást érezzed és ne ínygyulladásod legyen. Itt még mindig őrült szél fúj, de már én is nagyon unom.
Holnap remélem tudunk kicsit beszélgetni.Egyedül tornázol vagy gyógytornászhoz jársz?
jó éjt, szép álmokat puszi.:)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.