2010. május 21., péntek

Biztos hogy....


Szép estét mindenkinek, mi nem rég értünk haza a Tesco-ból,amikor még a buszom voltunk láttuk hogy jönnek az eső felhők haza felé azon gondolkoztam hogy ha haza,azaz fel értünk már hozom is le a manót sétálni,de mire leértünk már szakadt az eső de ha már ott vagyok akkor séta van, na jó igen tudom el is áztam rendesen.:(Most már nem csak esik dörög és villámlik is, remélem áram szünet nem lesz azért esti programom meg csinálni a Bonca szőrét ( lenyírom).PONT AZ ELŐBB FÉNYKÉPEZTEK:) mosolygott valaki?????????? ha Bonca szőre készen lesz csinálok róla képet és teszek fel.Azt hiszem megyek is és neki álok, nem is tudom mit fog hozzá szólni, hisz eddig csak a kozmetikusunk csinálta és nem én:$
Biztos utána utálni fog engem.:((
Szép hétvégét és jó pihenést mindenkinek, ha jó idő lesz menjetek kirándulni.:))

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Itt nálunk is volt ma fényképezés többször is, na nem volt kedvem nevetni mert felhőszakadás kísérte és folyt be a víz a tetőablakokon és a pince is vízbe állt. Jaj de utálom már az esőt.

Milyen lett Boni új frizurája???

Szép hétvégét!! Napsütéses időt jósolnak, sétáljatok sokat. Mi is arra készülünk.
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Szép estét kívánok neked, igen mag csináltam Bonca szőrét és utána meg is fürdettem és készítettem képet is de itt olyan vihar van hogy lehet ma nem teszem fel, állandóan dörög és villámlik és a lábam is fáj.:( holnap megyünk kirándulni..Neked is szép hétvégét puszi.:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.