2010. május 31., hétfő

hm

Délután azaz mikor Peti hazaért, ittunk egy kv és szinte már indultunk is vásárolni és postára utána jöttünk is haza és én gyorsan levittem Boncát sétálni és már indultunk is tovább az orvosiba átvetni a vérvétel eredményeit.Amíg én vártam az eredményre Peti kért időpontot szemészetre és bőrgyógyászatra is.. Az idő pont elképesztően nevetséges,és szűrnyű hogy egy vizsgálatra ennyit kel várni hogy közöljék velünk jöjjünk vissza pár hát múlva.Nálam sem jobb a helyzet én is hasi uh-ra 21-e kaptam idő pontot. Pedig az egy olyan vizsgálat, amit nem igazán lehet húzni halasztani.:((
Végig erős szél tombolt és Peti még mondta is hogy piros jelzés van érvényben itt a környékünkön.
Nem rég értünk haza, és már esik is az eső megbeszéltük hogy ma nem főzünk semmit így csinálok pár bundás kenyeret és főzők teát !!
Szép estét nektek:))

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.