2010. május 20., csütörtök

Itt vagyok ne ijedjetek meg,az elmúlt napokban voltunk a tesco-ba és vetünk a manónak ajándékot.Nagyon boldog volt amikor meg kapta képet is késztettem .hm? vajon menyi időbe fog neki tartani hogy, szétszedje.:)) Tegnap reggel kitakarítottam délután pedig Petivel átmentünk a boltba és akkor még semmi bajom sem volt de este már igen, igaz az éjjel nem voltam rosszul de reggel minden bajom volt holnap megyek dokihoz már reggel, anyu felhívtam hogy, írasson nekem egy pár beutalot: vérvételre, hasi uh-ra és neurológiára.mert ugy érzem kell egy EEG.Sokat fáj a fejem... :((
Dióhéjban ez történt velem ebben a két napban.:))


Szép napot kívánok mindenkinek:))

6 megjegyzés:

Gabcsika-Megahercegnő írta...

hát látom te is meg vagy "áldva" a sok szaros betegséggel:-(:-(De kívánok neked nagyon sok kitartást,és bízok a legjobbakban:-)

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobbulást kívánok!!! Pihenj sokat!!! Akkor holnap nem fogsz unatkozni, de pihenni sem. Reméljük az orvos ad valami gyógyszert és jobban leszel.
Itt megint esik ez a nyavalyás eső.
Szép estét puszi.:)

Icuska írta...

Szia Réka
Jobbulást kívánok..,a kutyusod aranyos.

Van számodra valami a blogomban...
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gabcsika.
Köszönöm igyekszem, ezeken a problémáimon átlátni, és kezelni őket.Szép napot kívánok neked, és jó hétvégét. puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Ma nem voltam dokinál majd jövőhetén megyek, és akkor meglátom mit mond de félek sejtem mit fog mondani

Nálunk most nem esik az eső, de még mindig hűvös van. :( Most az előbb tetem rendet az erkélyen, ááá azt a rendetlenséget amit a vihar csinált.Szép napot neked Gizi, és jó hétvégét. :)) Ttalán lesz egy kics jó idő, és tudunk egy keveset sétálni vagy kirándulni. de jo is lenne:)) puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Köszönöm, remélem minden rendben lesz és a vizsgálatok is rendben lesznek majd.:))

Már megyek is hozzád, és meglesem mi is az a valami. hihi

Nagyon szép napot kívánok neked, és jó hétvégét pihenj sokat. puszi!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.