2010. május 25., kedd

Tegnap olyan szép idő volt, a virág ládákat a helyük re is tettem hm erre esőt megint elkezdet esni az eső hát már pizsamában rohantam ki hogy leszedjem a korlátról.Ma vissza tettem hisz nem eset reggel de most nézem megint szakad. mikor is lesz ennek már vége??
Szép reggelt mindenkinek, megint elkezdődőt egy újabb hét és én ma reggel 4:30 kor már a konyhában tettem vettem kv-t főztem. Keltettem Petit és miután elindult dolgozni, lementem én is sétálni Boncával roppant rövid volt a séta pedig én mondtam Bonninak hogy azért legalább csak itt a ház körül egy kicsi kört, de nem sikerült meggyőznöm így feljöttünk neki álltam elpakolni mert hogy ne kupiba jöjjek haza, 7:30 kor megcsörgettem anyut mikor is indul de, mondta hogy nem érzi jól magát kijött az allergiája így majd holnap megyek vérvételre.Így miután letettem a telefont,meg ittam a kv-m amit csináltam magamnak de, utána jöttem rá nem szabad.:((
Gondoltam ha már így alakult hozok nektek is egy kv-t,
és ellátogatok mindenkihez.:))

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.