2010. május 16., vasárnap

Nem szeretem idő van...


Már napok óta esik és csak esik kisebb nagyobb megszakítással, és hideg van múlt éjszaka a szél is feltámadt kissé hajnalban arra ébredtem hogy, a becsukott ablakot kiakarja szakítani a helyéről. Hát reggel úgy döntöttünk addig amíg ilyen idő lesz kint alszunk a nappaliban.:) Így reggel miután feljöttünk a sétából én megszárítottam Bonca bundáját és utána itt kint meg is agyaztunk, kicsit elpakoltam Peti addig át ment a boltba. Az eső abba is bele szólt, hogy töröljük a mai programot, így neki álltam és rendet tettem a szekrényemben, hát igen kis káosz volt benne de már kész van utána betettem egy mosást és úgy döntöttem délután begubózom a takaró alá és ki sem bújok onnan azt hiszem. :$ Úgy sem lehet semmit csinálni ebben a csúnya fránya időben.:((

5 megjegyzés:

Ami írta...

Igazad lett, poooocsék egy idő lett a hétvégre :((((. És ahogy elnéztem az időjóslás előrejelzését, egy darabig még marad is a víz a felhőkből. Hiába, beköszönötött az esős évszak, zivatar után egy kis zápor, közte meg esetleg egy kis eső esik...
Még szerencse hogy nem Miskolcon lakunk.
Bakker... :(
Szerinted szóltak már az indiánoknak, hogy álljanak le az esőtánccal? :)

Rékamanó írta...

Szia Ami!
Hát igen sajnos én is hallottam, hogy még ilyen idő marad... :((
Mért hol is laktok??? ha szabad tudni???

Rékamanó írta...

:)) Szerintem is szólhatna már valaki nekik mert ez így uncsi.

Jade írta...

Szia! De jo, ki tudtad pihenni magad! Remelem azota mar jobban vagy, a rosszullet is elmult.
Itt csodas ido volt tegnap is ma is, olyan jo volt elvezni! De meg nincs az az igazi nagy meleg. Remelem az is hamarosan megerkezik.
Nagyon szep hetet kivanok Nektek!

Rékamanó írta...

Szia Judith!
Igen sokat pihentem, és aludtam is keveset, este meg játszottam is.Jó neked hogy nálatok szép idő van küldhetnél egy kicsit ide nekünk is. :) puszi
...és neked is szép hetet kívánok.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.