2010. október 15., péntek

késő!!:(

Nincsen kedvem ,ma semmihez még játszani sem:(( még délelőtt eszembe jutott hogy pár évvel ezelőtt ezen a napon mi is történt velem és hogy miért is.:(( …úgy emlékszem majdnem 2 órán át voltam a műtőben. :S

Akkor még 14 éves voltam fiatal egy ilyen komoly műtéthez,de még ma is emlékszem mit mondott az orvos anyunak a kezelőben műtét előtt.:(( Ha 15 perccel később érkezik a mentő akkor már….késő!!:((Amíg az orvos ki műtött ezt mondta addigra már elő is készítették a műtött, elvégeztek,pár vizsgálatot és azonnal műtöttek!!

Azóta állandó ellenőrzés alatt tartanak és ha kicsit is fáj a hasam vagy felfáztam azonnal kórház, nagyon sok minden levettek az étrendemről röviden diétázom..:(..azaz csak burgonyát minden mennyiségben és formában,csak zsemle kenyér tiltva van,sovány hús zsír nélkül.Néha elég nehéz megállni,hogy ne egyek olyat mi tiltott de… muszáj.

Na panaszkodtam egy kicsit, de úgy érzem elég…a panaszkodásból nem az én műfajom. Legyen szép hétvégétek !! Puszi:))

2 megjegyzés:

trinity írta...

Sosem késő, Réka!!!
Tudom, nehéz ezt feldolgozni....Tudom, a diéta is piszok nehéz!!! A lányom más okból, más ételekről van letiltva. Neki is nehéz, néha ő is kifakad. Ismerem....
És jól tetted, hogy leírtad, ki kell engedni néha a gőzt!
Puszillak!

Rékamanó írta...

Hát igen nem könnyű a diétát betartani:( de akkor te is külön főzöl neki?
Az amúgy úgy volt hogy, 2 helyen nem fogadtak be a kórházba és ezért lett volna késő Margit kórház volt 3 és ott mentették meg az életem.És minden évben ezen a napon eszembe jut minden :(..és 1 évvel a műtétem előtt ezen a napon távozott el közülünk anyukám édes apukája.:(
puszi és szép hétvégét.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.