2010. október 15., péntek

Anno 1503

Szép reggelt:))

Ma kivételesen, nem aludtunk el Peti időben indult dolgozni én meg adtam Reggelit a Bonninak és amíg ő reggelizett gondoltam gyorsan elmosogatok,és csak utána megyünk sétálni.:) Ahogy felértem nekiálltam takarítani azaz elindítottam egy mosást egy merész ötlettől vezérelve neki álltam vasalni de... azt nem szeretek:))Gondoltam bekukucskáltam:$ kaptam –e E-mailt de… nem :( csak értesítőket azt viszont rengeteget :D addig se kell vasalni huuu de nem megy.Képzeljétek tegnap új játékot indítottam az Anno 1503 -n és még az elején úgy döntöttem, hogy inkább folytatom a másikat amit már 3-4 napja csinálok és +-ba is vagyok már de…. mentésem meg van csak nem tudom megnyitni. :((( Rettenetesen dühös lettem magamra, de…sebaj majd ma újra kezdem és ez jobb lesz mint az volt….

Nagyon szép napot mindenkinek.

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.