2010. október 13., szerda

Séta Bonnival:)


Ma hogy jó idő volt sokat voltam lent,vagyis kint az erkélyen:) ..és ha már ott vagyok rendet tetten az erkélyen,és feltöltöttem a madáretetőt kajával.De a sétánk ennél körülményesebb volt hisz alig bírtam lent tartani Boncát, hogy legalább egy pici kört menyük még veszekedtem is vele.meglett az eredménye,végül sikerült hátramenni a játszótérre és onnan már úgy kelet hazazavarni hogy:Ménjük mert idefagyok!!:)Miután felértünk,Bonca egészen fel volt töltődve,csak rohangált körbe-körbe:)Játszottunk egy keveset és én ezt ki is használtam egy kis apportírozás-l amíg meg nem unta és lefeküdt a helyére.Na szóval ma is eljött az este a vacsit most főzöm,hm? igaz nem nagy dolog 1 tésztát kifőzni inkább a konyhába rendet tartani:):P
Na az a művészet :))) ...de az is hamar megvan:))
Legyen szép az estétek,és pihenjetek jó sokat ! puszi:))

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.