2010. október 22., péntek

Anna-Jázmin



Úgy fél 3 kor indult a busz a gimitől Bia felé, a buszon kicsit rosszul lettem úgy éreztem ott helyben összeesek .Szomorú arc

Egyszerűen csak annyi hogy utálom a tömeget és ezt váltotta ki.Mert ahogy leszálltunk és eltelt néhány perc, jobban lettem Szégyenlős arc KB: úgy 15 perc alatt értünk Veráékhoz a kapunál felhívtuk őket, hogy megérkeztünk mikor felértünk csöngetünk és Anna nyitott ajtótMosolygó arc és megdöbbent arccal nézet ránk és közben mosolygott. Palacsintáztunk közben,Anna hintázott mi meg beszélgetünk és bújócskáztunk.Először Anna bujt majd énMosolygó arc de én úgy elbújtam hogy Anna alig talált meg , körbejárt mindent és ment Verához hogy nincs meg Réka!Vera mondta neki, nézd be mindenhová csak meg lesz Mosolygó arc A válasz jó. és elindult a bejárati ajtó felé …Vara : nana azért annyira biztos nem bujt el.Mosolygó arc fordult egyet és már meg is talált.Utána Vera bujt el, és hát azt kell mondjam kicsi a lakás de sok hej van ahová el lehet bújni és Anna nem talál meg.Aztán hamar el is jött az 5 óra és készültünk, hogy indulunk a buszhoz .Mikor is mondták hogy, hazahoznak minket, nem rég értünk haza de… már a vacsi készen is van.És már a holnapi túrát tervezzük,mindenkinek nagyon szép hétvégét! Arc nagy mosollyal

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Tündéri ez a kislány, sőt már nagylány!!! Hova mentek kirándulni? Vigyáz nehogy megfázz, öltözzél fel jó melegen. Ma sütött a nap, de hideg volt kint, én legalábbis fáztam. Megnéztem a gyümölcsös sütidet, nagyon guszta. A nettel mostanság mi is igen sokat küszködünk.
Szép hétvégét!!Puszi

Rékamanó írta...

Szia:)
Igen Anna-Jázmin már kész nagy lány :))
..én nem voltam túrázni nem vagyok jól.Hm? igen úgy tűnik minden hol keresztbe tesznek az internet szolgáltatok:((Szép vasárnapot Gizi puszillak:)

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.