2010. október 26., kedd

Nem vagyok jól:(


Úgy hajnal 3:30 lehetett mikor is arra ébredtem fel,hogy remeg a kezem akkor még azt gondoltam nincs nagyobb jelentősége így aludtam tovább de… ismétlődőt még vagy 3-4x Szomorú arc és hát úgy gondoltam jobb ha felkelek akkor.Kijöttem és annyira fáradtnak éreztem magam ,hogy szinte állva eltudtam volna aludni.Így úgy 10 perc sem telt el és mentem vissza az ágyba,Peti fel sem ébredt,a remegések nem csökkentek sőt Zavarban levő arc elkezdtem forgolódni nem találtam a helyem nem sokkal utána megcsörrent az ébresztő abból tudtam,hogy 5:30 van már itt az ideje felkelni de..nem akarózót.Mire kikászálódtam Peti már megcsinálta a kávét ,és azt kérdezte miért keltem fel.? Hm? miután elindult az oviba mentem és vissza bújtam Szégyenlős arc és a remegések ellenére eltudtam aludni arra ébredtem ,hogy csörög a telefonom komásan nézem ki is az ?és látta,hogy 7 óra jócskán elmúlt.Peti meg mondta,hogy úton van haza elengedték mert van 1-2 dolog mit elkel intézni..Nagyon szép napot kívánok mindenkinek!!Piros szív

2 megjegyzés:

Ami írta...

Puszillak, és remélem jobban vagy már!

Rékamanó írta...

Köszönöm Ami:) már a remegések úgy ahogy elmúltak.:)Szép estét kívánok neked puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.