2010. október 31., vasárnap

Készül az ebéd!


Reggel már 8 óra előtt felébredtünk,és fel is keltünk egy hamar én lementem Boncával sétálni, utána ittunk egy kávét és mentünk is vásárolni,mert ugye holnap nem lesz nyitva semmi.Még 8 óra sem volt az Auchan majdnem üres volt még csak néhány üzlet volt nyitva,hamar megvettük ami tegnap lemaradt és mentünk a lipóti pékségbe átvenni a megrendelt kenyeret,és indultunk is haza.Ahogy hazaértünk én neki álltam az ebédnek, nem sokára kész is lesz :))Így délután már nem kell semmit csinálni, a mai nap csak is a pihenésé terveim közt van hogy megnézek azt a filmet, amit még csak egy x láttam eddig de egy nagyon jó filmet. Na de azt már most megmondom,hogy a végét nem nézem meg mert az nagyon ...olyan megdöbbentő de ha belegondol az ember miután magához tért és feldolgozta a történteket, rájön ez volt a helyes döntés.:((
Amikor én láttam eléggé mély benyomással volt rám. el is sírtam magam...
A film címe:
(A köd)

Majd hozok egy kis kóstolót is nektek, hm? szerintem mire megírtam ezt a bejegyzést készen is van..:)Megyek és meg is nézem gyorsan...
..de úgy látom még nem jó!

Szép délutánt kívánok mindenkinek ki ide téved:))

6 megjegyzés:

Ami írta...

Hú de guszta!
Kérném szépen azt a kóstolót :)

Gizi írta...

Szia Réka!
Nagyon finomat főztél, én is kérhetek. Imádom az ilyen tepsis kajákat.
Látom nagyon szép helyen kirándultatok.
Micsoda változások vannak az oldalsávba, nagyon jó!!
Én ma tiszta nyomot vagyok, fáj a fejem, megvisel az óraátállítás. Te hogy vagy??
Szép napot. Puszi

Rékamanó írta...

Ami, már hozom is...

Rékamanó írta...

Gizi persze, hogy kérhetsz te is :) már hozóm is. Igen változások azok vannak,:) és most jól vagyok talán a több gyógyszer tompít le és ezért nem vagyok rosszul.
puszi

Garffyka írta...

Szia Ré, mi került ebbe a tepsis finomságba? Nagyon gusztán kelleti magát :)

Rékamanó írta...

Szia Graffyka!
:))
Köszi..
Ez a finomság, egy egyszerű:rakott krumpli.

Amúgy jól vagytok?? sokat gondolok rád..
Szép estét neked puszi:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.