2010. október 7., csütörtök

Kedden úgy 11 óra lehetett mikor is a net megszűnt:(( először msn dobott le, és utána már egy oldalt sem tudtam megnyitni.:( Petit hívtam hogy mi a baj és, Ő rá is rákérdezett: megnézted már a modemet?? huuu már mentem is... hát nem volt jel:(( de még este sem,így felhívtuk upc-t hogy mi lehet a gond. Kiderült hogy központilag van a baj és már dolgoznak rajta.Mondtam akkor nagyon gyorsan.. :)) DE ez még semmi! tv szolgáltatás sem volt :( Peti nagyon mérges volt. kénytelenek voltunk összekötni a videót a tv-vel. Másnap reggel néztem még mindig semmi jel. Peti még kedd este feltelepítette az Anno 1503 a laptop-a így azzal kötöttem le magam :)) közben rendet tettem és néha megnéztem hogy van-e már jel. Mikor Peti haza ért újból felhívtuk őket, és közölték velünk hogy már kijavították a hibát.
ohh!
Ez érdekes mert nekünk nincs net és még a modem se mutat semmit,azt mondták hogy holnap azaz ma küldenek valakit. és addig??HM? délután összeszereltük a madár etetőt amit Peti hozott,ő csinálta az oviban.A célnak tökéletes!!:)) utána mikor mentünk vásárolni vettünk is MADÁR ELEDELT és ki is tettem nekik.Ma délelőtt már arra lettem figyelmes, hogy 3-5 széncinke itt lakmározik.:)))Olyan jó volt látni őket..és azóta vissza-vissza jönnek.Holnap meg megyek a fodrászomhoz,hajat festetni.hihi
Szép estét mindenkinek...

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.