2010. október 11., hétfő

Balázs Anyukája lélekben velünk volt :))

Nem is tudom hol kezdjem, áá meg van.....Péntek délután kimentünk Biára Veráékhoz a keresztnél szálltunk le így a faluház felé indultunk el és úgy volt megbeszélve kijönnek elénk vagyis útközben találkozunk.Elmentünk az üzlet előtt is ahol annak idején dolgoztam nem változott semmit de.... mellette a park igen.. meg álltunk és csináltunk képeket, nem mintha nem akkor látnám mikor akarom de
Nem sokkal később,már találkoztunk is...Anna-Jázmin mosolygott de...szégyenlős volt... dumcsiztunk egy keveset és gyorsan Vera befestette a hajamat, :))addig míg a festék a hajamon pihent ittunk egy kávét,és kicsit játszottunk Annával.:))Sajnos képet nem készítettem most,de most is voltak aranyos mondatok:pl: Réka gyere vissza játszani,vagy Réka segíts, Peti hol van?Peti te is gyere játszani....és még sorolhatnám napestig....5 felé indultunk haza vagyis ők hoztak azaz vittek ki a buszhoz..:))
Este már a szombatra készültünk,és már azon agyaltunk mit is kell összepakolni hogy ne legyen másnap reggel kapkodás,így korán volt az ébresztő..


Szombat reggel vagyis még hajnalban ébredtem átnéztem minden megvan-e,főztem kávét és levittem sétálni Boncát,utána ébresztettem Petit is. Egy félórás hiszti után, hogy neki minden baja van és ő inkább alszik tovább,kicsit csúnyán néztem rá :$ összekapta magát és végre elindultunk a találkozóhelyre így is majdnem nem értünk oda, mikor odaértünk Balázs, és kicsi csapata már vártak ránk. Egy röpke idő elteltével indultunk is tovább célállomás felé...Pilisborosjenő!!Hát igen a vezetőnk(Balázs) már itt megmutatta mire is számíthatunk.hisz egy megállóhellyel előbb szálltunk le a buszról mint kellett volna.Egy: köszi Balázs és nekivágtunk annak az x-km-nek és tényleg elkezdtük a túránkat Balázs vezetésével.Először mentünk jobbra,és balra utána egy egész kicsi emelkedőn és a kálváriánál kötöttünk ki, egész szép volt a kilátás csináltunk is egy pár képet. Egy kis pihi a nagy út előtt inkább így fogalmaznék.Amikor elindultunk a kálváriáról balra vettük az irányt, a fiúk csináltak panoráma képet a többiek mentek tovább de nem maradtak le utunk során szemügyre vettük a 3 hegyet...kép...
amit később meg is másztunk,de... nem ez volt a terv. Na szóval,miután kész lett a panorámás kép utána kb úgy 10 perces séta után találkoztunk sok szép pacival és 2 pónival naaa meg egy csacsival is :))aki nagyon fotogénnek bizonyult..:))
Nem sokkal később elértük a teve-sziklát ahol is Balázs apukája és Berci kutya:))is csatlakozott hozzánk,így már 8 voltunk.Egy-két kép és indultunk is tovább,már jócskán elhagytuk a sziklát mikor kiabálást halottunk,nem is kellett több vissza fordult a csapat hogy mi is történhetett?! Végül kiderült egy kutyát kerestek mert lemaradt és a kisgyerek sírt:((előkerült végül...Mi folyattuk utunkat...kép...
az Egri-vár felé azaz jobban mondva ahol forgatták a filmet,kicsit megpihentünk. Készült itt is néhány kép:)) .
...és mentünk is tovább,az utunk igazán csak itt kezdődött el igazán.erdő-erdő míg a szem ellát,itt még csak avar volt és sok ág na és persze gyökér megbújva az avar alatt.Elérkeztünk a tervezett függő-hídhoz elindultunk át rajta de... a másik kapu a túloldalon lakattal lezárva:(így hátra arc és indultunk vissza néhány..kép...itt is készült és mentünk tovább..Azt hiszem ezután volt hogy elestem de jót nevetünk rajta semmi baj nem történt.Mondhatom azt egész nyugodtan hogy felértünk a Mackó-barlanghoz ahol a csapat megpihent..Szükség is volt egy nagyobb pihenőt tartani még mielőtt tovább indultunk volna a hegy teteje felé, mert a föld és megbujt kövek az avar alatt nagyon csúsztak,úgy mondanám inkább 1 lépés előre 2 hátra.:( A csapat szerencséjére az ösvény mellett sok volt a fa,de... volt olyan rész ahol egyáltalán nem volt fa ott csak oldalazva jutottunk tovább.:))
itt és a kövek csúsztak.Na de a pihenésből elég volt ennyi indulás tovább..a Kis-kevély felé-fel.Az utunkat ugyanaz kísérte mint már meséltem a mackó-barlangnál..a képzeletbeli tábortűz mellett :))Útközben sok kép készült mikor már felértünk csoda szép látvány tárult szemünk elé és kimondhatom megérte!!:))Itt már úgy volt indulunk le de...egyetlen út volt a legrövidebb út ha megmásszuk a másik hegyet is.Hát elindultunk,felfelé egész szép kis emelkedő volt mint egész úton a levegő után kapkodva csak úgy halkan megjegyeztem legközelebb hozom az oxigén sártat is.:))Mikor felért mindenki a nagy-kevély re kifújtuk magunkat és most már tényleg indultunk le, útközben lefelé már találkoztunk 2 kedves családdal akiknek kutyája összeverekedett:( Berci kutya meg egész utunk során maga volt a nyugalom.:)) Lefelé kicsit már könnyeb volt de itt is ütköztünk 1-2 akadályba, mikor megláttuk az első ház tetejét sokunk felsóhajtott végre..
Ha többet szeretnétek olvasni szombati túránkról ....Balázs blogjában, és Peti blogjáben megtehetitek és még több kép.:))Az egész túra összességében nagyon jó volt,én nem bántam meg hogy mentem túrázni és kimondhatom hogy egyáltalán nem fáradtam el,:) na jó egy picit de nem fáj a lábam..csak izomlázam van, az meg elmulik majd:)) este igaz ami igaz még a gépet sem kapcsoltuk be és hamar el is aludtunk.:))


Vasárnap reggel ami úgy 10 körül volt levittem Boncát sétálni és utána neki álltunk az ebéd elkészítésének ebéd után megnéztünk egy filmet aztán összekaptuk magunkat és elindultunk sétálni Boncát is vittük.:))Boldog volt nagyon az egész utat élvezte,felakartunk menni vele a torokugratóra de...csak félig jutottunk de így is jó volt.Boncának egy új élmény volt máskor is visszük magunkkal.:)) Igaz este egy kicsit stresszes volt szegény:(( hiszen új helyen volt,és Bonni olyan ha valami külső behatás éri elkezd stresszelni.:((ez van amikor kizökkentjük a megszokot környezetéből.
Nekem a mai délutánom nagyon meghatározta a rosszullét, a kis Anna-Jázminnak mentünk ajándékokat nézni a Gulliver itt van nem messze de az uton oda felé már volt 1-2 remegésem.:(.és eluralkodott rajtam mindössze 5 perc alatt az egész és onnantól kezdve akármit csináltam mozgott minden körülöttem.Nagyon szép napot estét kívánok nektek.:))

2 megjegyzés:

Kata írta...

Kár, hogy a vége elrontotta a jó hangulatodat:( Azért örülök, hogy sok jó dolog is történt, további szép hetet kívánok!:)

Rékamanó írta...

Szia Kata!:)
Igen nagy kár hogy,így elromlott az egész de... én annak örülök hogy nem a hegyen lettem rosszul:( képzeld mi lett volna ha ott jön rám ez a remegés:(( Neked is szép hetet kívánok puszi:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.