2010. október 8., péntek

Teszt

Úgy érzem én befejeztem az msn-2011 tesztelését... nagyon jó hogy a facebook is ott van:) és így az msn még azt is mutatja ha valaki fent van f és persze nincs az msn listámon,ott és hozzá is tudtam szólni a dolgokhoz is. de....amin szerintem még dolgozni kéne az hogy át lehessen nevezni a msn-n a listán szereplő emberkéket mert alapból úgy teszi be ahogy a rendszerbe ő maga regisztrált.. és nem lehet át írni.:( többször próbáltam de semmi.pl: az én nevem Rékamanóra még lehetőséget sem add.Így meg olyan hivatalos az egész.:(én mondjuk megváltoztathatom de a többiekkel mit tegyek??Ami még érdekes: hogy msn a kedvenceim képe,néha változik a facebookon használt képre.holnap ha hazaérünk, a túráról vissza tesszük az előzőt .:)Most megyek össze pakolok holnapra és csinálok 1-2 szendvicset is,szép estét mindenkinek...

5 megjegyzés:

Gabriella írta...

Megcsináltam a csokis kockádat. A férjemmel most vesztünk össze a maradékon. :-)))))

Gizi írta...

Szia Réka!!
Végre sikerült bejutnom hozzád és tudok írni, remélem már így is marad. Látom kirándulni mentetek, pénteken mi is egész napos bicajtúrán voltunk. Ma is csodaszép idő lesz, már most süt a nap. Megyek megnézem én is azt a süteményt, ha Gabriella így dicséri, tuti finom lehet.
Szép napot, jó kirándulást.puszi

Rékamanó írta...

és kinyert????:)))
Szép estét nektek Gabriella!!:)) puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi örülök hogy, siketült és hogy itt vagy..:))
A kirándulás nagyon jó volt, egyszer el is estem de jót nevetünk rajta.Szép estét kívánok neked a kirándulásról majd írok egy összefoglalót.. puszi

Rékamanó írta...

A csokis kocka tényleg finom:))próbáld ki te is..

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.