2010. október 27., szerda

Percre pontosan:((

Ma délután voltam a neurológián de most nem az eddigi megszokott orvos vizsgált mert ő már nem praktizál.Így sok volt a kérdés, és alaposan ki lettem vizsgálva.Majd rátértünk a remegésekre is:( kiderült hogy amit én remegésnek hittem és betudtam az időváltozás szeszélyének az mind roham:((Csak nem Gm, hanem pm.:((
és így megint naplót kell ,hogy vezessek a rohamaimról, mikor kezdődött ,meddig tart egy remegés ,mennyi idő míg jelentkezik a másig remegés stb:( és milyen időközönként.(délelőtt, délután, esté vagy éjjel).Még a gyógyszerem is emelte, és a diazepám helyet kaptam egy másikat ami hatékonyabb, vérvételre is elküldött..

6 megjegyzés:

Kata írta...

Húúúúha:(
de reménykedni kell, hogy hátha ez az új doki tud majd segíteni; fel a fejjel Réka!

Gabriella írta...

Remélem ezzel az új gyógyszer jobb lez. Akkor már nem is szeded a diazepámot?

Kitartást!!!

trinity írta...

Én is jobbulást kívánok! Biztos jobb lesz az új gyógyszer!

Rékamanó írta...

Szia Kata! Úgy indultam el,itthonról, hogy ha nem szimpatikus akkor kell keresnem egy másikat :$
De én is nagyon remélem,hogy ez a dr nő jobban fog kezelni. Tény , hogy az első benyomás a döntő:)).És azt hiszem nem kell keresnem másik orvost.
Szép napot neked puszi

Rékamanó írta...

Szia Gabriella :))
Tegretol az mit szednem kell minden nap reggel és este, annak adagját emelte meg így reggel többet veszek be.
Diazepám-t csak szükség szerint szedem az nem állandó.Azt cserélte le. Általában akkor van rá szükség ha kialakulóban van egy roham vagyis már zajlik. Szép napot neked puszillak!

Rékamanó írta...

Szia Trinity!!
Köszönöm neked is én is remélem, hogy jobb lesz mert már úgy vettem észre az utóbbi időben hogy mikor szükség volt a Diazebamra nem hatott rendesen.:((Nagyon szép napot kívánok neked:)
Puszi!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.