2010. október 16., szombat

*jobb vagyok mint egy gps:))

Ma végre 9 után ébredtem fel, és fáradtabbnak éreztem magam mint mikor 4:30 csörög a vekker:))
Na mikor magamhoz tértem kicsit még fájt a fejem de nem kellet gyógyszer csak lementem sétálni Boncával.:))Utána reggeliztünk,azután Peti átment a boltba én addig kicsit összepakoltam.Mikor haza ért, mesélte hogy beszélt Timivel ő az egyik szomszédunk pár háztömbre lakik tőlünk és most tette le a kutyakozmetikai izét.:)) Éss nemsokára jön és rend beteszi Bonca szórét.NEM sokkal később már úton is voltunk az út-hegy felé, kalandos kis út volt, fel mert kicsit elkeveredtünk pedig én mondtam arra kell menni,:$ kicsit hideg volt de mikor már fent voltunk és pihentünk kicsit meg csináltunk pár képet láttuk hogy Pest felől nagyon beborult.:( hát elindultunk le de… a gps azt mutatta itt kéne hogy legyen egy geo láda:) nekiálltunk keresni mikor is kiderült hogy már megszüntették.:((

Lejutunk a hegyről és egész más irányba indultunk haza, a cukinál kötöttünk ki.hihi onnan átmentünk a parkon és jöttünk is haza..Egy 10 perc pihi és levittem sétálni Boncát ,mire felértem addigra már Peti neki ált főzni.A receptet és a hozzá való képet holnap írom le..Jó éjt:))

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.