2009. október 13., kedd

8 km....

Ma 6-kor volt az ébresztő, igaz nem nagy kedvem volt ebbe a hidegbe felkelni de erőt vettem magamon és kimentem kv-t,annyira fújt a szél hogy az ablak csak úgy zörgőt ...és a fákat is meg tépte...:(
Na bevittem a kv-t a hálóba és felkeltettem Petit is, mondtam neki hogy ronda egy idő van de a kv finom meleg.. Aztán gyorsan fel öltöztem, és leszaladtam Boncával sétálni de most ha akartam is volna sokat lent lenni nem lehet, mert fúj a szél és Bon ezt nem igazán szereti én meg fáztam.Ma sok dolgom nincs, már mindenütt kitakarítottam lehet hogy megint egy kis idő elteltével neki állok megint gyakorolni... ;) Ja mielőtt elfelejtem tegnap délután tekertem, és most meg is döbbentem magamon, 8 km-t tekertem már-már könnyedén egybe megállás nélkül. :P Így ma is tekerek hmm? megyek is..
Sziasztok!!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.