2009. október 19., hétfő

ébresztő


Szép jó reggelt, én jól aludtam csak a hátam fáj meg fázott.. csak annyi hogy melegbe kel lennie Peti viszont nyűgös nem aludt csak 4 órát, és 5:30 kor már csörgött az ébresztő, kicsit lustálkodtam de .....aztán felkeltem és levittem sétálni Bonnit, miután feljöttünk mindenkinek megcsináltam a reggelit és most itt vagyok.:)9 Na és most megyek is mert a hétvégén nem csináltam semmit és fut a lakás, rendet teszek elmosogatok és utána jöhet a gyógytorna.
Puszi majd jövök....

17 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Nekem is mindjárt a hátam fázik, olyan rossz tud lenni.
Finomat reggeliztem itt Nálad, bőséges volt és ínycsiklandó! Köszönöm a kedvességed és a finom falatokat! Puszi :-))

Gabriella írta...

Ide írhatsz nekem: gabriellahelmink@gmail.com

Gizi írta...

Köszönöm a reggelit, igaz már túl késő van hozzá, így elteszem holnapra!! Puszi érte!! Vigyázz nagyon nehogy beteg legyél.

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!Nagyon szívesen a reggelit.:))
Akkor te is fázós vagy mint én,és épp ezért könnyen meg is fázom,mindenre oda kel figyelni.. puszi és jó éjt..

Rékamanó írta...

Szia Gabriella!
Nagyon köszi, majd jelentkezem...Nagyon szép estét kívánok neked.:))

Rékamanó írta...

Szia Gizi!:)
Persze vigyél csak,és nagyon szívesen....és igyekszem nem megfázni... jó éjt:))

Kata írta...

Holnap reggelre eltettem a legjobb falatokat, nem baj?
Szép napot kívánok neked holnapra, puszi: Kata

Rékamanó írta...

Szia Kata!
Hát persze,hogy nem baj legyen neked is szép napod. :))puszi

Icuska írta...

:)Szia Rékamanó
A reggelit lekéste...:(ha tudom jövök....
Én is takarítottam ma,mindjárt végzek...

Vigyázz magadra,mert ez a hátfájás nem játék...
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci!
Lehet lekésted a reggelit de.....nem maradtál le semmiről semmi.:)Nagyon szép napot kívánok neked:))puszi

Icuska írta...

az nem is olyan biztos...ha ott lettem volna:):)

Rékamanó írta...

:D:D Mostanában én is lekésem mert 10 után ébredek fel.. Most hátereket nézegetek a blogomhoz épp. és nézem hogy mi legyen a következő recept amit felteszek az biztos hogy jó sok csoki lesz benne...

Icuska írta...

..nekem is keress valamit légy szi,de abba inkább gyümölcs legyen..:)

Rékamanó írta...

Az a baj hogy ami nekem van oldal csak ehhez a bloghoz való de utána nézek és szólok...azaz küldöm a linked:)

Icuska írta...

Nem olyan fontos,de azért köszi.
Van nekem is sok,de Én imkább csak a Margitkától sütök.
Az bevált..és még van is sütim,hétvégén kiwist sütöttem:)

Rékamanó írta...

őő d helyet "t"...

Rékamanó írta...

Na ebben látod egyet értek,én is ragaszkodok dolgokhoz és ahhoz ami eddig bevált. ez így van rendjén!!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.