2009. október 4., vasárnap

Coldrex



Mindenkinek
szép délutánt kívánok,és hoztam egy fincsi gyümölcsteát is..:))
Tegnap egész nap ápoltam petit, este 38 fokos láza volt és rázta a hideg már én is feküdtem és néztük a tv-t, de felkeltem és csináltam neki egy forró teát és egy Coldrex-t is itattam vele és vissza bújtam az ágyba, de hajnal fél 1 -1 között arra ébredtem hogy remeg a kezem és már alig bírtam vissza fogni. próbáltam aludni tovább amikor ujbol jött a remegés na nincs mese kimentem a konyhába a diazepám-t és beadtam magamnak aztán aludtam reggelig. Reggel mikor felébredtünk úgy 8:30 kor gondoltam kialudtam de... újból elkezdet remegni és ez így megy egész nap. Peti fel telepítette az Anno 1701-t és most játszok kicsit de előbb benézek mindenkihez... puszi

6 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobbulást kívánok a Petinek!!!!!
És természetesen neked is, ugye már elmúlt a remegés, és jól érzed magad. Láttam voltál nálam és nagyon köszönöm hogy bejelentkeztél rendszeres olvasónak.puszi
A pogácsát próbáljátok ki, ez biztosan sikerülni fog, finom omlós lesz az sütőportól, és másnap is fincsi. Szép estét!!!!

Süti Bazár írta...

Nagyon finomat hoztál,köszönöm!!
Jobbulást a betegnek!! :-))

Rékamanó írta...

Szia Gizi!A jó kívánságot át adom köszi,a remegésem még nem múlt el de már ritkában jön. Jajj ugyan már, persze,hogy feliratkoztam. :) Szép estét neked puszi

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!
Örülök hogy ízlett, és köszi át adom neki. Ti hogy vagytok nem beteg senki ugye??, puszi és szép estét..:))

Kata írta...

Szia:)

Rékamanó írta...

Szia Kata! Szép napot neked puszi:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.