2009. október 26., hétfő

Fecsegő-tipegő:)

Ma reggel nem nagyon volt kedvem kibújni az ágyból, fájt a fejem is és rázott a hideg de csak kikászálódtam és csináltam kv-t. :) Nem bírtam ki és vissza feküdtem, de már csak forgolódtam Peti meg bejött a géphez,mert vár egy levelet és izgatott. ;) Bejöttem én is és hoztam magammal mindkettőnknek kv-t, közben felöltöztem és utána lementem Boncával sétálni, ami most gyors sétának bizonyult hideg volt a reggel, és én se öltöztem fel rendesen csak felkaptam valamit Bonca is fázott. Fel jöttünk és megkapta a reggelit nagyon boldog lett, Petivel elkezdtünk kutatni a neten a gépem után..:P
Aztán kikötőtűnk a U2 koncerten..:))
Nézzük a koncertet és csörög a telefonom Vera volt hogy, itt vannak a kapu előtt, na a koncertet megállította a Peti én meg kimentem a Veráék elé.
Vera gyorsan feljött a kezembe adott mindent azt én be hoztam a lakásba, és mire vissza mentem már a lépcső aljába volt a kis angyal, és dobott nekem egy huncut mosolyt. :D Most már nem félt annyira a Bonitól, és már totyog is ment volna mindent megnézni és megfogni, ha .."engedtük volna" ... hozzám is oda jött és meg fogta a kezemet, és mosolygott aztán amit leszedett a hűtőről azt megkaptam és nem?.Kaptam is meg nem is:)) Mikor már mentek lefelé és lekiabáltam,Annának Ő nézet a kapu felé vissza és intett: pápá csak járt a keze Vera felemelte hogy lássa hol is vagyok de...nem mikor letette indult vissza a kapuhoz Anna... és közbe halottam nevet,és láttam hogy nagyon járt a keze és integet nekem egyfolytában persze nem tudta hol vagyok ezért kereset.:)))

6 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Nagyon aranyos lehet a pici, már régen láttam. Remélem, minden OK vele. És Te hogy vagy Rékám? Csináltam fincsi zsemlét. Tettem félre Neked is! Puszillak! :-))

Merika írta...

Nézz be hozzám, van itt Neked valami!!! Egyébként MERIKA a blogolós nevem, az Erika és a férjem vezetéknevének kezdőbetűje. Így egyszerűbb mindent szignálni, és rajtam maradt, mindenhová így jelentkezek be!!!

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!
Igen az majd teszek fel képet róla, igen minden rendben van csak sírdogál ha anyukája kikerül a látószögéből...Majd beugrom a zsemléért hozzád:)) puszi és szép estét

Rékamanó írta...

Szia Marika!
" ÉRTEM "
Megnéztem köszi nagyon kedves vagy majd holnap megyek érte,és el hozom.:) jó éjt
puszi

Gizi írta...

Szia Réka!
Olyan jó volt olvasni a soraidat arról kis kis tündérkéről. Biztosan szuper napod volt ma, és ez így jó. Kell néha egy kis meglepetés, mert gondolom meglepődtél amikor megláttad őket. Én is nagyon várom a képeket. Jó éjszakát, szép álmokat!! Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi:)
Igen meglepődtem hogy itt vannak, és ma teszek fel képet is de most rohanok rendet tenni. Puszi és szép napot.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.