2009. október 3., szombat

láz..

Nagyon szép hétvégét,és...
úgy volt hogy ma Peti megy Dinnyésre az egyik haverjával, de..... reggel már hányinger gyötörte őt,és hájt a hasa is.. :(Gyorsan adtam a kezébe a lázmérőt,és ágyba parancsoltam.Utána telefonáltam is anyunak, hogy jöjjön át és........
Most nem régen voltam lent,Boncával sétálni és most jó hosszúra sikerült,a kisasszony fiúzott és valahogy nem is akart feljönni pedig úgy kellet lerángatnom. ;) Annyira őrzi a Petit,hogy nem akarj magára hagyni ... Na de tegnap ígértem Yasmine-nak kv-t
..és jó sok habot tettem rá, igaz nem reggel van, de most itt a kv.. gyertek jut mindenkinek!!:))
puszi mindenkinek aki ide téved..:)) Jaj köszi Gizi,neked is szép hétvégét.
Vera neked meg sok-sok puszi, és a kicsi Anna Jázminnak is:))



R:))

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

Neked is kellemes hétvégét! Nézd meg ezt a linket: http://gabriellakonyhaja.blogspot.com/2009/10/kata-lepett-meg-ezzel-az-aranyos-dijjal.html

Rékamanó írta...

Szia Gabriella!
Már megyek is és nézem... puszi:))

Süti Bazár írta...

Köszönöm szépen, nagyon finom!
Jólesik egy kicsit leülni. Éppen almát főzök be, és hát mit mondjak, nem vagyok túl boldog tőle. A befőzésben csak azt szeretem, amikor nézegetni lehet a kész lekvárosüvegeket ... :-)
Neked is pihentető, szép hétvégét! :-))

Rékamanó írta...

szia Yasmine:)
igen ezzel én is így vagyok jobban szeretem ha már kész van... és köszi neked is szép hétvégét

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.