2009. október 14., szerda

Anna

Ma reggel, volt ám kapkodás legalábbis nekem, először 5:30kor csörgött az óra aztán 6:00 kor és az utána 5-0 percenként. hmm végül csak magamhoz tértem, de nem volt kedvem ebben a hidegben kibújni az ágyból aztán csak kimentem egy csésze kv-t felkeltettem Petit és levittem Bonit sétálni...Most elég gyorsan el indultunk fel mert Bonca is fázott,de a séta nem volt sikertelen, így megkapta a reggeliét én meg elkezdtem készülődni és közben vittem még egy kv-t Petinek, kicsit később Ő is felkelt de már a 7:37 járatott lekéstük, így átmentünk a boltba megvettük a vacsinak valót és az alapokat is.Haza érve mi is meg reggeliztünk és irány a busz ami át vitt minket Biára...
Kb:10:00 -re értünk oda és a kicsi Anna egy nagy nevetéssel fogadott minket...HH vittük neki természetesen a Lilly babát is nagyon örült neki, már egészen jól mondja azt,hogy: naá-naáDélután nagy nehezen el aludt, már nagyon nyűgös volt...semmi se volt jó az anyukáját is behülyítette egyszer...:)) amit mi csak meg mosolyogtunk.HHHaza már Jani és a kicsi család hozot minket együtt elmentünk az Auchanba és mi vetünk Annának egy édes kis sapka sál és kesztyű kollekciót...amit már meg akartunk venni de mindig elmaradt,na de legalább már meg is kapta a kicsi és nem kell neki jövő hétig várnia.. Mindenkinek köszönöm a blog 1 éves szülinapi.... köszöntőt...és ez alatt 1889 látogattak ide Most búcsúzom de előbb még had köszönjem meg Gizinek a csodás sétát...
Jó éjt:)))

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Nagyon tündéri a kis Anna!! Gondolom hogy milyen jól eljátszottatok vele. A legjobbkor vettetek neki téli kollekciót mert bizony jó hideg van.Pihend ki magad, biztosan jól elfáradtál ma.Puszi!!

Rékamanó írta...

Szia Gizi!
Igen el fáradtam amíg Peti ült itt majdnem elaludtam...Annával mindig jól érzem magam, és a sapkának a szülök borzasztóan örültek már a Vera is akart venni neki de mutattam hogy mi mit is néztünk ki és azt mondta az jó... puszi

Icuska írta...

Anna nagyon édes....

Rékamanó írta...

Szia Cinci! Szép vasárnapot neked, és igen,aranyos nagyon szeretek vele lenni. puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.