2009. október 6., kedd

nincs baj.


Tegnap:Két napja megint bicajozom, de valahogy tegnap egész nap fáradt voltam, és délután le is feküdtem aludni. :) Így a biciklizés elmaradt ,majd ma ha ezt meg írtam tekerek egy pár km....este úgy döntöttem behozom most már a virágokat,és le is fényképeztem őket hogy felrakjam. :P
Peti ma volt Pesten a mamánál, én meg ahogy leültem ide láttam hogy Vera küldött E-mailt nekem...hogy mért nem vagyok elérhető! Hát felhívtam és utána anyut is hogy ne aggódjanak nincs baj...:$ Puszi mindenkinek::))
Ti mikor hozzátok be a virágokat???

2 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Szép jó estét!! :-)
Megjöttem. Kicsit későn van már, de hát így jött össze. :-)
Nekem még kint vannak a virágaim, holnap is 27 fok lesz napközben. Én majd csak akkor hozom be, ha nappal is hideg lesz. Pedig egy mandarinfám is van kint, egy gardénia és egy babér is. Nah, lehet, hogy azokat behozom már.
Pihenj jól, jó éjszakát!! :-))

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!

Szép napot neked,én is csak a fás szárú nővényeket hoztam be...:)Puszi.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.