2009. október 18., vasárnap

fánk

Sziasztok:))
Tegnap éjjel megint arra keltem hogy remeg a kezem de...most nem aludtam még mélyen így nem volt baj csak kétszer is egymás után volt a remegés és úgy döntöttem hogy beadom magamnak a diazepám-t még most, nem várom meg hogy gond legyen és már ne tudjam megállítási. Hisz a diazepámot pont ezekre az esetekre vagyis a roham megelőzésére van...Reggel 9:30 korül keltem fel és iszonyatosan fájt a fejem, vártam kicsit és ementem Boncával sétálni kicsit jobb is lett a friss levegőtöl..:))
Egész nap pihi volt nem csináltunk semmit sem,Peti most csinálja a fánknak való tésztát amit én sütők ki.. :P
Úgyhogy most itt vagyok és be nézek mindenhová addig kész is a tészta és megyek is..

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Tegnap tortával, ma pedig fánkkal kínálsz bennünket, öröm ide benézni!!! Jobbulást, látom ma neked fáj a fejed. Szerencsére nekem ma nem. Szép délutánt, és jó fánkozást!!

Rékamanó írta...

Szia Gizi! köszi, majd teszek fel egy keveset... puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.