2009. október 25., vasárnap

nem állítottuk át

Tegnap este jött csak haza Peti és leültünk vacsizni és közben mese estet tartott, hogy milyen is volt Békéscsabán a kolbászfesztivál. Azt mondta hogy többre számított mint amennyit látott, de a város szép.:) Vacsora után kérte csináljak neki Citromfű levél teát, miután megivott két bögrével el is aludt, én megnéztem a filmet és utána én is lefeküdtem de én nem tudtam elaludni csak forgolódtam.
Reggel mikor felkeltem kimentem kv-t és felkeltettem Petit is, és mivel mi nem állítottuk át még az órát így nem maradtam le a mesékről,megnéztük a hupikék tőrpikéket, aztán lementem a Boncával sétálni, mikor feljöttünk nekiáltam pakolni és a virágokat meglocsolni.Mikor is megláttam az egyik vikágom kinötte a cserepet és sárgult a levele azokat leszedtem róla átültettem, és ha már ott vagyok a kukorica virágokat is .:)Pedig csak tavaszal akkartam virágokat ültetni,nagyob cserébe hmm mindegy ....

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.