2009. október 10., szombat

Hmm...


Szép délutánt kívánok nektek, Gatto999 nagyon megleptél köszi örülök neked.:)) Mai napom hamar eltelt, mindenhol rendet tettem mostam és telefonáltam de ....
Tina is hívott:és kérte hívjam vissza,
hát persze hogy vissza hívtam hisz nekem ingyen van......

Na mindegy !!!!!!
Most voltam lent Boncával sétálni, és a drága hozta a formáját megint Ő úgy gondolta hogy verekedni akar és lerohant a lépcsőn mer neki nem tetszett amit lát vagy csak mer:: Ő -őőő a Bonca-manó.:) Peti már úton van haza felé, nem rég hívott és ha haza ér állhatok neki főzni hogy mit az majd akkor derül ki. Valamelyik nap is 22:30 kor álltam neki panírozni Peti meg krumplit pucolni. HH Na most megyek és tekerek egy pár km-t de azért hoztam mindenkinek egy mézes teát...:)) ki mennyi mézet kér bele??? puszi

6 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Köszönöm, én már meg is ittam. Én a gyümölcsteát méz nélkül szoktam, csak úgy magában. Ez pirosas színű, szerintem gyümölcstea. Finom volt, puszi, jó éjt! :-))

Gizi írta...

Szia Réka!
Nagyon finom volt a tea, és én mézet is tettem bele. Szép estét, és jó éjszakát kívánok!!

kriszTINA írta...

Szia Réka!
Mostmár ez lesz a nevem :kriszTINA
Pusz
Remélem rájöttél ki vagyok?

Rékamanó írta...

Szia Yasmine! Sajnos csak most jutottam ide...neked is jó éjt puszi:))

Rékamanó írta...

Szia Gizi:) örülök hogy te mézet is tettél bele remélem ízlett.. jó éjt:)

Rékamanó írta...

KriszTina! Örülök hogy meg találtál, és igen tudom kit tisztelhetek benned:))puszi....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.