2009. október 24., szombat

Békéscsaba



Szép jó reggelt!!. :))
Hajnalba volt az ébresztés, Peti ment az egyik ismerősével( Gáborral) Békéscsabára a kolbász fesztiválra.... :P Na én meg már kész is vagyok mindennel és a paprikás krumplit is feltettem már, és a ruhákat is kiteregetem, gondoltam mielőtt elkezdek bicajozni benézek mindenkihez.

Tanulj a múltból! Élj a jelenben! Álmodj a jövőről!

haza felé,

17:30

Peti már úton van haza felé, nem rég telefonált mondtam neki hogy a vacsi már délelőtt megcsináltam, így nem neki kell most főzni. Délután sokat sétáltam Bonival, és ki is fésültem hmm? ami már nem is látszik meg kezdhetem elölről. :) Nem tudom mért de ma olyan rossz minden,kedvetlen vagyok pedig egész nap nem fájt semmi-m,csak most kezdet fájni a gerincem.
Mindenkinek szép estét, pihenjetek!!

15 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Szia! Szép hétvégét Neked! Gondolom, már túl vagy a bicajozáson, pihenj sokat! Puszi! :-))

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!
Most fejeztem be a biciklizést, igaz volt egy 10 perces szünet is.és most már jöhet a pihenés is. puszi

Merika írta...

Szia Réka!
Köszönöm hogy állandó olvasóm lettél!Ha van időd nézegess nálam, a blogom főleg a kreatív alkotásról szól egy kis nagymamázással fűszerezve!Festek olajképeket, és scrapbook oldalakat készítek régi és jelenlegi fotókból. Nagyon kedves a blogod és ha nem bánod én is járok erre ! Szép hétvégét!

Rékamanó írta...

Szia Marika! Köszönöm is nem bánom, és ha van időm megyek hozzád is. Szerintem amit csinálsz az nagyon szép és megfogott hiszen nem áll mesze az én szakmámtól...

Rékamanó írta...

Szép hétvégét ez az előbb lemaradt:)

Icuska írta...

Szia Réka
Szép estét neked is...én még csak most fogok teregetni...

Rékamanó írta...

Szia Cinci!
Remélem az lesz.... nem rég kezdet fájni a gerincem.
Teregetni??? hmm mért nem szóltál... puszi

Icuska írta...

Inkább pihenj,az jót tesz,de azért köszi,h fel ajánlottad:)

Rékamanó írta...

:D:D

Gizi írta...

Szia Réka!
Ma én is paprikás krumplit főztem pedig nem is beszéltünk össze!!! Jó pihenést, szép estét!!Puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi!

Sikerült megnevettetned köszi, pedig kicsit elszomorodtam amikor nálad jártam..:(Neked is szép estét:))

Cicurka írta...

szióka! Átolvastam a bejegyzéseidet. Néhol el is vesztettem a fonalat ...:*) Megkérdezhetem, hogy mi a betegséged neve? (amiért fáj a hátad, stb.) Nagyon kedves és életvidám lehetsz:*) Jobbulást!!!
Pusz: Bea
ui: köszi, hogy olvasol!:*)

Rékamanó írta...

Szia Bea:)
Örülök neked, persze nincsen titok kérdez bátran. Legyen szép napod:)

Cicurka írta...

Szerettem volna írni egy emailt neked, de nem találtam a címed. Légyszi írj nekem a blogom oldalsávjában találod az én email címemet.
Pusz: Cicurka-Bea:*)

Rékamanó írta...

Megyek:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.