2009. október 20., kedd

Hamarosan jönn

Sziasztok, mindenkinek szép délutánt kívánok!!
Ma kicsit későn ébredtem fel, lemaradtam a nap feléről de miután egy kv mellet magamhoz tértem, levittem a Boncát és utána adtam neki reggelit ...Peti csinált még egy kv-t és miután meg ittuk és közben megbeszéltük, ki mit is csinál ma ... aztán bement Pestre a mamához. Én meg neki álltam takarítani, nem rég lettem kész...Gondoltam felhívom az egyik barátom, és utána Tinával is beszéltem mondtam, hogy a következő recept amit felteszek az csokis lesz..:)

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Kell néha egy kicsit lazítani, és tovább pihenni.Ma én is nagyon nehezen keltem fel. Húúúú, de kíváncsi vagyok mi lesz a következő finomságod.

Rékamanó írta...

Szia Gizi!
Hogy őszinte legyek én is várom már...még nem döntöttem el, mi is lesz az:))Ma időbe keltem és mindjárt megyünk boltba.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.