2009. október 21., szerda

háttér

Tegnap kerestem hátteret a blogomhoz és meg is találtam, mikor Peti este haza ért meg mutattam neki. Egy kis vita után neki álltunk és kimentettünk mindent, kódot és utána már csak a háttér csere volt...
sikerült!!!
Ma pedig mindent a helyére tettem majdnem ugyan úgy ahogy volt, és újból be írtam a blogokat is amiket olvasok...:))
Boncát Peti átvitte a dr-hoz be van gyulladva a fül..:(
....és volt neki egy kis balesete is, nekiment az ajtónak de ... az nem okozott bajt.



Egy teát???

10 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Gyönyörű az új ruhád, ez igen!! És a tea is mennyei! Köszönöm! Neked is szép napot! :-))

kriszTINA írta...

Nagyoooooooon szuper lett a blogod,köszi a teát.Puszika

Névtelen írta...

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil e nossa luta contra o comunismo. Abração

Kata írta...

Nekem is tetszik, jól választottál:) és a teát is köszi, mindjárt főzök én is egyet, arra meghívlak téged, jó?:)Szép estét kívánok neked: Kata

Icuska írta...

Nagyon szép lett a blogod,és a cica is a helyén van...:)
nagyon ügyes vagy...

A teát is elfogadom,köszi,pont jókor jöttem..:)

Rékamanó írta...

Szia Yasmine!
Nagyon szépen köszönöm neked kedves vagy..:)Szép napot és jó hétvégét neked és a családnak is.
Puszi!!!

Rékamanó írta...

Szia KriszTina!:)
Köszi:) és jó hogy jöttél te is teázni...
Puszi!!

Rékamanó írta...

Szia Clausewitz!
Nagyon köszi. :)

Rékamanó írta...

Szia Kata! :)

Köszönöm,és elfogadom a meghívást. :) Megyek is hozzád!!
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci!
Neked is köszönöm, és szép napot kívánok neked..:)
Puszi....

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.