2009. október 28., szerda

SZÉP ESTÉT:))

Reggel amikor meg érkeztünk, Biára már Vera várt minket kijöttek elénk Annával és elmentünk a játszóra.Kicsit voltunk csak ott, és mentünk fel reggeliztünk, őő 10 órai Anna finom gyümölcspürét kapott, mi melegszendvicset csináltunk utána Anna hintázott de már bent a szobában. Egy kis játék kerimamival és keripapával.:)) én kergetőztem és bújócskáztam vele.Peti meg hintázott vele.Nagyon jó volt ma Veránál, sokat játszottam Annával bújócskáztunk is. Ari volt Anna mert 2x elbújtam a szobájába hmm megtalált, 3x-ra más helyet kerestem és kis idő elteltével talált meg de...4x-re már csak lefeküdtem, az ágyra és mindenhol kereset de nem vett észre.. Ment vissza a konyhába, és jött vissza, hogy most hová is tűntem és amikor észre vet jót nevetünk .














KAPTAM PUSZIT:))

8 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

De aranyos!!! Az utolsó kép igazán szívet melengető. Akkor ma jó napod volt, ugye? Ugyanilyen szép estét Neked! :-))

Gizi írta...

Ó drága Réka!
Nagyon jó volt olvasni a soraidat. Biztosan szuper volt a kis Annával játszani, tündéri a képeken!!Szép estét kívánok neked.

Rékamanó írta...

Szia Yasmine! Köszönöm,igen az utolsó kép tényleg csuki... nagyon jó nap volt sokat játszottunk ..:)
Szép estét.

Rékamanó írta...

Szia Gizi:)
Köszi neked is,nagyon jó napom volt sok játékkal. szép estét..

Kata írta...

Tündéri a kis csaj, elhiszem, hogy jót játszottatok..annyira aranyosak, amikor még mindent vérre menően tudnak játszani, meg kis huncutok is:))

Jó éjt kívánok neked:)

Icuska írta...

Látom szép volt a napod...

Van nálam valami,neked:)
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Kata!

Anna egy kis hercegnő és most pont abba a korba van hogy mindent, ki és be pakol ahogy neki tetszik.Nagyon jót játszottam vele.:) Szép napot neked puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci! :)

Igen nagyon jó volt játszani Anna-Jázminnal:))

Megyek és nézem !!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.