2009. október 30., péntek

Neurológia



Nagyon szép napot mindenkinek!!!! :)

Tegnap délután jött értem anyu és elmentünk az orvoshoz,a féléves kontrollra és amikor oda értünk délután 2 :15 -kor be is jelentkeztem aztán felmentünk és vártunk, a telefonom kikapcsoltam még lennt. ;) Már -már azt hittem be se fognak hívni,vagy épp nem kerültem be a rendszerbe, mert ugye ez is benne van mikor is 17:45- körül be is hívtak. A gyógyszerszint rendben van, az azt jelenti nem kell csökkenteni, sem, váltani.Kérdezte tőlem a dr-nő hogy a remegésekkel mi van, mondtam neki hogy többnyire éjjel tőrnek rám nyugalmi állapotban. MINT RÉGEN!! De az időváltozást is jelzi, és a frontok változását is akkor egész nap remeg a kezem.Elvittem neki a leletet amit kaptam az ambulancián,hogy mi a véleménye róla. A vélemény, teljes nyugalom idegeskedés és feszültség nélküli élet.:))

11 megjegyzés:

Süti Bazár írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Merika írta...

Sajnos az orvoshoz járáshoz óriási türelem kell. Sajnos mostanában nekem is volt benne részem, anyukámmal. Remélem nem komoly a bajod és lassan rendbejössz. Sok kikapcsolódás, feltöltődés! A "scrapbook" nem érdekel komolyabban?

Gizi írta...

Örülök hogy mindent(a körülményekhez képest) rendben talált a doktornő. Pihenjél sokat, és ne idegeskedj. Az jó jel hogy nem kell több gyógyszert szedned(sajnos hogy kevesebbet sem). Csodás hétvégét kívánok!!

Süti Bazár írta...

Több, mint 3 órát várattak? Ez kedves... De sajnos mindenhol ez van.. Hát akkor úgy legyen ám! No stress!! Ok? Pihenj sokat, lazíts! Szép délutánt! :-))

Rékamanó írta...

Szia Merika!
Sajnos az epilepszia már 10 éves koromtól van,nekem és ez az állapot ami van meg is fog maradni. :( szép hétvégét.. puszi :))

Rékamanó írta...

Szia Gizi!
Köszi,
Megpróbálok nem idegeskedni, és többet piheni na és ha jól vagyok kirándulni.. neked is szép hétvégét kívánok.Mit főzöl a hétvégén?
puszi

Rékamanó írta...

Szia Yasmine! :)

Igen sajnos de... az is igaz hogy,volt akit sürgős ellátásban kellet részesíteni. :(( Csodás hétvégét neked. kicsi család hogy van? és te mit főzöl? a hétvégén,lesz süti is biztos,igaz? puszi

Süti Bazár írta...

Igen, tervezek sütit, majd gyere, jó? Itt minden OK. Szép jó éjszakát! :-))

Rékamanó írta...

Szia Yasmine,
Persze hogy megyek, jó olvasni hogy nálatok minden rendben van jó éjt neked is:))

Gizi írta...

Szia Réka!
Holnap tejfölös csirkepaprikást főzök galuskával, és valamit sütni is kéne, de még nem tudom mit. Várlak ebédre!! És ti mi finomat főztök??
Jó éjszakát!!!

Rékamanó írta...

Szia Gizi!
Nagyon finomat főzöl persze hogy ott leszek. :)) Mi gulyás levest főzünk...
Szép napot!!

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.