2010. január 30., szombat

apportíroztatás

Szép szombati délutánt mindenkinek,ma kicsit fájt a vállam és a lábam is de azért átmentünk az Achanba és ahogy ,
mentünk olyan szép volt minden, és közben szakadt a hó is. Még mondtuk is hogy ilyenkor pont nincs nálunk telefon.
én alapból nem viszem magammal ezekben az időszakokban a telefont otthon hagyom kikapcsolva.Megbeszéltük hogy,ahogy hazajöttünk lemegyünk és le és készítünk egy pár képet,de én nem bírtam kivárni amíg lemegyünk az ablakból csináltam egy képet gyorsan.:))Később voltunk lent a havat eltakarítani és Bonca is lent volt lelünk,amikor jöttünk fel egyből ment a fürdőszobába és fordult vissza,hogy megyek-e Őt felmelegíteni azaz a havat leszedni a lábáról miután a meleg víztől leolvadt a lábáról mentem és előkészítettem a hajszárítót,hogy megszárítsam


a bundáját mert különben összenemezelődig.;)Miután készen lettem készítettem róla egy fényképet, hát nem édi?
utána meg játszottunk egy jót,és egy kis apportíroztatás is belefért mert a kis hölgy már kicsit önfejű lett, volt ott minden:
hozzám,ül, fekszik,marad,és egy kis türelem játék.
Most meg így már 17:56 felé iszom egy forró teát és utána leülök tv-t nézni és kikapcsolom az agyam.Sziasztok!!

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.