2010. január 16., szombat

Szombat......

Ma reggel már 5:45 kor fent voltam, és gondoltam ha már felevett a fene nekiállok rendet tenni,és kv-t főzni.:)Ahogy a kv- is készen lett felkeltettem Petit és utána mentem is le Boncával sétálni,mentünk egy nagyon kicsi kört mert nagyon hideg volt és miután fel jöttünk Bonca megkapta a reggelit,amit már nagyon követelt tőlem na de mellé ajándékot is kapott ugyan is ma van neki a névnapja.Befejeztem a mosogatást és fel is mostam,és nem sokkal azután hogy befejeztem mindent,csörgött a telefon,
Vera volt hogy úton vannak hozzánk és 10-15 perc múlva menjünk le,ahogy leértünk ők már ott voltak a kapu előtt. Hogy hová is mentünk, kocsikáztunk egyet és megnéztünk egy szép horgász tavat is.A kocsiból nem igen szálltunk ki,mert -4,-5 fog volt.De a táj nagyon szép volt, ameddig a szem ellátott dér borította mindent, fákat ellepte a dér és az egész táj nagyon szép volt, láttunk őzeket is a távolban a mezőn.
Képeket csak Vera készített,mondtam neki,hogy küldjön egy párat nekem E-mailben ha elküldi teszek fel..

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Gondoltam ma reggel rád, hogy ilyen hidegbe mentek kirándulni, de látom kocsival voltatok, és így nem fáztatok meg. Boncának boldog névnapot!!! Virtuálisan küldök neki egy kis jutalomfalatkát!!
Szép estét.puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi
Igen kocsival mentünk,Boncának átadtam az ajándékot amit küldtél neki. Szép napot neked.:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.