2010. január 20., szerda

!!

Sziasztok!!
Szép estét nektek,ma kint voltunk Veránál a busz 9:37kor indult és így ma 6:30kor keltem elpakoltam főztem kv-t,és felébresztettem Petit.
Utána lementem Boncával sétálni,és már indultunk is a buszhoz,amikor már úton voltunk, hívott a Vera de mire megtaláltam a telefont, letette.Peti vissza hívta és megbeszélték,hogy lent találkozunk, és sétáltunk egy jót a Kicsi Anna ma nagyon aranyos volt, csak a déli alvást hagyta ki pedig nagyon nyűgös volt,de mivel két buszt is lekéstünk ők hoztak haza minket így Anna már hamar el is aludt.Többet majd holnap írom le..puszi megyek tévézni

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.