2010. január 9., szombat

Séta Boncával

Pár napja vetünk Boncának egy új hámot, persze kapott egy játékot is hozzá, mert a hámnak mi örültünk inkább.
VÉGRE!!!
de ma reggel,Peti elment az Auchanba és mi utána mentünk sétálni lefele találkoztunk az elsőn két szerelővel,és Bon ügy gondolta hogy Ő inkább vissza fordulna.Hát felemeltem és levittem a következő fordulóig.Ki mentünk és Bonca ár is nézet körbe,hogy hol is van Peti, gondoltam hogy sétálunk gondoltam hogy sétálunk akkor kicsit úgyis nagyon szép idő van Bon egész jól érezte magát,szaladgált és hiába az orra a földön volt fel-fel nézet hogy hátha Petit meglátja. Már majdnem ott voltunk a Buszmegállónál mikor is, észrevettem kér gazdátlan kutyát és fordultam is vissza ismerve Bonnit és nem akartam a kutyák között acsarkodást,de nem erre jöttek kicsit meg is nyugodtam kicsit de Nem sokkal utána valami miatt hátra néztem és a barna kutya akit az előbb még messze volt tőlem rohant a Bonca felé az én Drágámnak se kellet több alig bírtam tartani a pórázát a hám meg csak nem majdnem leeset róla csak reméltem, hogy nem,mert akkor rohanhatok az volt a szerencse hogy a két kutya nem is vette figyelembe a Bonca hepciáskodását és csak elrohantak mellettünk.Ne is kelljen mondnom hogy, remegtet a lábam annyira megijedtem mi is lesz és mi lett volna ha a két kan kutya neki áll a Boncával acsarogni.Utána még lent maradtunk,Bon a nagy izgalomra végre P mert egyénként addig nem amíg Peti haza nem ér és mint ha semmi se történt szimatolgatott tovább és várta Petit haza,míg meguntam és feljöttünk amúgy is takarítanom kell ma,de gondoltam ezt le kell írnom. Belese merek gondolni, de az biztos hogy ezt a hámot én többet nem adom rá ha csak előbb át nem viszem a varrónőhöz a szomszédba hogy állítson rajta.Akkor talán ráadom de addig marad a nyakörv,hát jól kezdődik a hétvége.ÁÁÁ
Na megyek és neki esek a lakásnak,igaz tegnap éjjel a konyhát már rendbe tettem arra ma nincsen gondom legalább.

8 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jó kis kalandban volt részed, még szerencse hogy ilyen jól ért véget. Az viszont bosszantó hogy veszel valamit, és rögtön javíttatni kel. Remélem sikerült megnyugodnod. itt szakad az eső, és a hónak már szinte nyoma sincs. (de utálom az ilyen időt.) Szép hétvégét! puszi

Most figyeltem hogy ki is jegyezte be!!!:)

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Hát igen de inkább nem kellet volna ma ez a kutyás dolog,nálunk is szakad az eső Bonca ilyenkor nem nagyon akar lemenni sétálni de....ami muszáj az muszáj.:)Neked is szép hétvégét kívánok jó éjt. puszi

Gizi írta...

Drága Réka!
Kérlek nézzél be hozzám, szeretnélek meghívni egy játékra!!!puszi

trinity írta...

Bonca kutyus...aranyos a neve is!! Nekem erről egy gyerekkori könyvem jut eszembe, a Barátom, Bonca:) Az is helyes volt....Szép vasárnapot és ne takaríts éjjel:DD( Psszt: én is szoktam:D)

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Köszi,majd átnézek és megnézem azt a játékot de..
most megyünk boltba és utána felteszem a bab levest és megyek is hozzád.:))

Rékamanó írta...

Szia Trinity.!
Köszi, ..én még nem hallottam erről a könyvről de most ahogy elolvastam mit írtál utána néztem, Google segítségével és meg is találtam.:))
Neked is szép vasárnapot kívánok,és pihenj.
puszi:))
Mit főzöl ma??

Icuska írta...

Szerencsére rá jöttél,és még időben,h nem jó a hám.
Szép estét neked.

Rékamanó írta...

Szia Cinci.:)
Igen ez szerencse volt, és az is hogy nem eset le bonniról és így nem szaladt el.Holnap benézek hozzád és pótolok mindent. :) Szép estét neked. puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.