2010. január 22., péntek

orvosnál...

Délután értünk haza, 11:30 ra kapott Peti időpontot de később hívták be én már sík ideg voltam az egész hely nyomasztó volt nekem....amikor behívták kp:15 percig volt bent megnézték a bokáját és a térdét is.Bekéne feküdnie a kezelések idejére de mivel én itt vagyok mint epilepsziás és egyedül nem lehetek soha így a bejárás mellett döntöttek közösen és így mindenki jól jár kedden és csütörtökön lesznek a kezelések délelőtt..Gyógyszert is kapott, és amikor megláttuk menyibe is kerül hát .....
Szép estét mindenkinek, most megyek vacsizni....puszi

2 megjegyzés:

trinity írta...

A gyógyszerek....iszonyat drágák! Jobbulást Petidnek!! Szép hétvégét!!
Írok!!!

Rékamanó írta...

Szia Trinity!
Hát igen azok,köszi megmondom neki :))
Neked is szép hétvégét puszi..

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.