2010. január 26., kedd

Orvosnál..

Úgy volt hogy tegnap délelőtt sok az intézni valónk, Petinek orvoshoz kellet menni de
tegnap reggel,sétáltatás után azt vettük észre,hogy vérzik Boncának a lába gyorsan néztük mi is történt és hol vérzik.Láttuk hogy az egyik körménél van a gond valahová beakadhatott neki mert elég csúnyán beszakadt,gyorsan lefertőtlenítette Peti propolisszal.Úgy tűnt elállt a vérzés de nem, így átkellet vinni őt a dr-hoz.Ott kicsit várni kellett , mert a rendelés még nem is kezdődött el és amúgy is volt előttünk még egy kutya.Amikor megérkezett a doki behívta az első kutyust aki ,nem volt bent sokáig szerencsére.Az orvos meg nézte a lábát lefertőtlenítette és kapott még szurit is,doki azt is mondta húzzak zoknit a Bon lábára sétáltatásnál és naponta 4x fertőtlenítsük le.. Mi meg kaptunk egy szép kis számlát..
4200 ft-ot ott hagytunk!

Ma meg Peti ment az első kezelésére, már kora reggel én még aludtam nem is tudom hogy tudott felkelni.De mielőtt elindult felébresztett.:))Jól is tette nem tudtam volna hová is tűnt hirtelen, kicsit később felkeltem és ittam kv-t azaz iszom, és mivel Bon beteg megkapta a reggelit .Én meg nem sokára kezdek takarítani ,hogy mire haza jön Peti készen legyek mindennel és még lekel vinnem Boncát is sétálni..Szép napot mindenkinek puszi!!

8 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobbulást Boninak, és ne feledd el a zoknit felhúzni sétáltatás előtt!! Az orvos ott sem szégyenlős ha pénzről van szó, úgy látom. De a lényeg hogy nem komolyabb a baj.Itt ma is rettentő hideg van, sétáltam egyet és jól kifagytam.:))
Szép délutánt!!Puszi

trinity írta...

Jobbulást a kutyuskádnak!!
Mi a kis tengerimalaccal jártunk így-túlnőtt a körme és az is beszakadt-Betadinozni kellett:(( Úgy sikogatott az a pici kis állatka:OOO Már jól van....
Puszi!!!!!

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Igen itt is hideg van , a zoknit nem felejtettem el.Remélem ,hogy nem fogsz megfázni azért...Szép estét neked puszi:)
Holnap megyünk Biára

Rékamanó írta...

ja és köszi, átadom neki :))

Rékamanó írta...

Szia Trinity:)
Neked is köszönöm remélem nem lesz nagyobb baj..Igen nekünk is azt mondta a doki,hogy azzal kenjük. szép estét neked
puszi

Rékamanó írta...

...és remélem hogy a tengerimalac jól van...

Icuska írta...

Szia réka
Na????
Bonca,h tűrte a zoknit??
Szegény..,hogy fájhatott neki.

Remélem Peti is jól van,és használ a kezelés..

Szép estét neked.

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Köszi Bonca ma már jobban van, és a zoknit először nem értette de nem akarta levenni, pihent egész nap.Peti azt mondta hogy jó a kezelés, remélem én is hogy jobban tud majd menni.
Szép estét neked
puszi.:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.