2010. január 2., szombat

viharos szél

Itt ülök iszom a jó forró teát és közben hallom hogy tombol kint a viharos szél,és amikor kint voltam a konyhában láttam,hogy esik a hó. Jártam a szokásos körutam, és benéztem minden hová, hol is találok szép képeket és rátaláltam a erre a hullámos papagájra nem is gondolkodtam elhoztam és betettem a blogba.Nekem is voltak ilyen, 3 is és ebből kettő szelíd is volt annyira hogy amikor reptettem őket a vállamra szált és ott kezdet tollászkodni, majd teszek be róluk képet is ha megtalálom. Tudom hogy itt van valahol a gépen de azt nem tudom hol.:)Kicsit most elszomorodtam,feltörtek az emlékek...
Gyertek nektek is hoztam, egy jó forró teát vigyázat most lett készen.:)

Ja és szép estét mindenkinek, én most megyek és játszok kicsit a Facebookon, erről jut eszembe, Gabriella örülök hogy ott is rám találtál.

4 megjegyzés:

Merika írta...

Aranyos a papagájod! Nekem is volt, egész kicsi volt amikor vettük és beszélni is tudott.A férjem hangján beszélt, nagyon szerettem, aztán a fiam a barátaival röptette és történt vele valami, sajnos.Ennek már tizen éve!

Rékamanó írta...

Szia Merika.
Nagyon sajnálom,a te papagájod még akor is ha rég volt.Ari letehet amikor megszólalt az enyém nem beszélt sajnos néha jó lett volna. hihi

Icuska írta...

Szia Réka
Itt is süvít a szél,rossz rá gondolni,h mindjárt el kell mennem.
Nagyon szép a papagájod,amit találtál,nekem 18 évig volt Nimfám.
Várom a papagájodról a képet,majd én is keresek..
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Az enyém pont ilyen volt ezért is hoztam ide, a Ninfa is egy kis kedves madár.Várom majd a képet róla én is...
Ha hiszed ha nem, találtan a Ninfáról egy videót éppen mos és az nézem.De én a tiédre vagyok kíváncsi puszi és szép estét neked.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.