2010. január 5., kedd

Sötét van!!

Nem rég voltunk sétálni Boncával, és hát azt kell mondjam egész kalandos volt most mert a lápcsőházeben vagy van világítás vagy nincs, és épp ma nincsen és persze ez mikor derül ki ha este akar valahová menni az ember. Mivel már sötét van, így Bonnie majdnem minden lépésénél vissza nézet,és meg-meg állt a lépcsőfordulókba és megvárt engem, hogy megvagyok-e.:)
Hát nem édes?
Vissza ugyan ezt volt jött mellettem és egyfolytában figyelt.nézed.Mondtam is neki hogy nagyon okos és meg is dicsértem.

7 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Megint lekéstem azt a gyönyörűen megterített reggeli asztalt. Na majd holnap sietek.:) Szuper jó a méhecske amit Petinek hoztál!! Nálunk is nagyon hideg lett, és esett a hó is, így ma a séta helyett kvadozni mentem. Képeket teszek be a másik blogomba. Szép estét. puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
Nem baj hogy lekésted a reggelit,majd máskor ma én is bezárkóztam csak akkor mentem ki ha muszáj volt..Milyen másik blog???

Rékamanó írta...

..és neked is szép estét, a méhecskével az a bajom ,hogy meg-meg áll pedig folyamatosan mozognia kéne mint a Pepe papagájnak. Puszi

Icuska írta...

Szia Réka
Ma sok volt a dolgom nem volt reggelire időm nekem se...majd jövök holnap.
Nagyon okos kutyusod van....

Icuska írta...

Rékamanó
Nem tudok a petihez bemenni...miért??
Szünetel???

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Ma amikor felkeltem, és láttam hogy mi mindent kéne csinálnom, felmértem hogy menyi időt vesz igénybe és gyorsan megcsináltam.Igen Bonca nagyon, aranyos volt és tudja hogy a gazdi nem lát.Szép estét neked, és pihend ki magad. puszi

Rékamanó írta...

Cinci.
Petinek megszűnt a blogja, amúgy is ritkán ír, épp ezért szűnt meg és ezért is vettem fel magamhoz... hogy amit akar írni itt leihatja és itt ír nálam néha... Bárány név alatt.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.