2010. január 3., vasárnap

Ki kér Fánkot??

Tegnap délután elkezdet esni a hó,és szél is feltámadt és úgy tűnt nem is akar elállni és hideg is lett ahogy mentem sétálni Boncával Ő már az ajtóban furdalt vissza de sétálni azért mert esik és fúj a szél kell nem?
Szép estét mindenkinek,ma az egész napom Boncának szenteltem és kicsit rendbe hoztam a bundáját, levágtam a lábán a szőrét és jó alaposan kifésültem azután megfürdettem és megszárítottam a bundáját nehogy megfázom nekem után játszottunk .közben meg mostam és rendet tettem ami mostanra már nem látszik, főleg a konyha a legveszélyesebb mert amíg én Bonival foglalkoztam Peti csinálta a fánknak való tésztát, amit én kisütöttem mikor már Peti kinyújtotta is kiszaggatta.:))A vacsit meg most csinálom miközben írom a blogot kicsit elég érdekes mert 5 percenként megyek a konyhába,de lassan már készen van a sajttal sonkával töltőt pulyka mell is hozzá pedig rizs tavaszi zöldséggel és savanyussággal ez a a mai vacsi és persze desszertnek fánk.:))
Nektek is hoztam egy keveset belőle,most megyek is vacsizni és nézek egy kis filmet.puszi nektek:))

4 megjegyzés:

Icuska írta...

Nagyon szép szalagos lett a fánkod.
Ha van hozzá barack lekvár akkor én kérek:)
Ügyes a Peti.
Szép napot nektek:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci
Persze hogy van hozzá még hozzá Barack lekvár,amit Anyu csinált.(Nagymama lekvárja) hihi
Neked is szép napot!!
puszi

Gizi írta...

Én kérek!!!!! Nagyon ügyesek vagytok ti így ketten együtt a főzésben!! Nekünk meg már csak enni kell, akár lekvár helyett csokival is finom.puszi

Rékamanó írta...

Köszönöm Gizi,Igen van csokoládé öntet is hozzá.
Szép napot neked. puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.