2010. január 18., hétfő

Séta után...

Séta után, mentem is és vettem egy jó meleg fürdőd, mert át fagytam arról nem is beszélve, hogy átázott a csizmám is.
és miután kijöttünk a könyvtárból, az egyik kerítésnél egy igen jó szándékú kutyus megijesztett és elkezdet remegni a kezem,automatikusan nyúltam a kezemhez és fogtam vissza hogy ne hogy kialakuljon a roham,már jöttünk hazafelé és igaz a kezem nem remegett azt sikerült leállítani de a lában zsibbadt és remegett,Peti ahogy fogta a kezem, azt mondta:Jaj na ne remegj mindenen remegett.és ahogy leültem a gép elé és játszani egyszer csak azt vettem észre, hogy a kezem remeg és azóta is időnként elkezdi és magától le is áll.Amióta Epilepsziás vagyok, és odakel figyelnem a környezetemben lévő zajokra,nem is tudom de ez már beidegződés hogy ha megijedek rögtön a kezemhez kapok.
Gabriella remélem, hogy jól vagy?
mikor jön a baba?

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Jobban vagy már? Itt is nagyon hideg van, és egész nap esett a hó. Az előző bejegyzésnél válaszoltam!!
Jó éjt, szép álmokat.puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi
Igen olvastam:)
A kezem még mindig remeg néha,de ez van meg ijedtem és ez elindította ezt a folyamatot.De vettem már be nyugtatott de még nem segített. jó éjt neked puszi

Icuska írta...

Remélem jól vagy...
Itt is hideg van,de a hó már elolvadt..
Puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Köszi jól vagyok, és te hogy vagy?
puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.