2010. január 23., szombat

Játékok, amiket most pótoltam. :$

Filmes játék..

Ez a játék,vagy csak egyszerű kíváncsiság Gizi részéről nem tudom de igaz nem sokan tudják hogy én nem nézek tv.Na de azért vannak kedvenc filmjeim.
1.Halálsoron



2. A nemzet aranya című film:

3.Remény rabjai című film:

4. A köd
5. Benjamin Button különös élete

..És van 3 sorozat amit szívesen nézek: kés/alatt, jó barátok,és a két pasi meg egy kicsi!!Azt hiszem ennyi lenne.:))

Hogy mit is rejt az én táskám,,hmm!!!?
Az én táskámban csak a nagyon fontos dolgok találhatók meg az életmentő gyógyszereim,ami egy tucat és minden esetben nálam van, a telefonom amit gyorsan előveszek ha valamit fel kell jegyezni. Igaz Peti szerint játék telefon, az összes igazolványom,
pl: meosz utazási v.i.p kártya és még ehhez hasonló kártyák...és persze a kulcsom némi papírzsepi... Azt hiszem ezek azok a dolgok ami a táskámban lapul..:))Játékok, amiket most pótoltam. :$

4 megjegyzés:

trinity írta...

Jó filmeket soroltál, Réka!! A Halálsoron az valami döbbenetesen jó számomra, mindig végigsírom , főleg a végét....

Rékamanó írta...

Szia Trinity:))
Igen én is sírok mindig rajta ....ha leülünk nézni készítem is magam mellé a zsepit. Aki a halálsoron-t rendezte az rendezta a Remény rabjait, és a köd-öt is. A remény rabjain is lehet sírni.Szép estét neked...puszi

Gizi írta...

Szia Réka!
Köszönöm hogy pótoltad ezeket a játékokat!!!

Szuper jó filmek, én is imádom őket. A Halálsoron-t már vagy tucatszor megnéztem.

A táskádba is jó volt bekukkantani, persze ez is egy továbbküldős játék volt, azért gondoltam rád is!!:)

Szép estét!!!puszi

Rékamanó írta...

Köszi Gizi de nagyon sokat töprengtem rajta ..Szép vasárnapot neked puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.