2010. január 6., szerda

Szakad a hó


Szép jó reggelt!! :))

Tegnap délután óta szakad a hó, Gizi biztos vagyok benne hogy te kiülted erre felénk .:))
Ma nagyon korán ébredtem fel és ki is dobot az ágy, hát főztem kv-t és elmosogattam amikor kész lett a kv felkeltettem Petit és utána levittem Boncát sétálni, kicsit megilletődött amikor meglátta hogy mindenűt hó van kicsit megtorpant de mivel nagyon kellet neki p kimentünk és már a lépcső aljába elintézte utána szimatot fogott és követte a Timi két kicsi kutyájának a nyomait, de a kereszteződésnél nincs tovább,fordulás vissza és jöttünk is fel majd kicsit később megyünk hógolyózni is.:))
Meg van a böjtje annak hogy, nem volt semmi bajom mostanában, megint úgy fáj a bal kezem hogy megint alig bírom felemelni. Most reggel is a kv-s bögrét alig bírtam a mikroba tenni és onnan kivenni.Ma már tényleg vasalnom kéne és lehet ,hogy mosni is kell na megyek is és megnézem mit tehetek ez ügyekben.

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!!
Köszönöm a finom reggelit, most jól be is falatoztam belőle. Itt most éppen nem esik, de biztosan azért mert hozzátok küldtem!!!:))Ne erőltessed vasalással a kezedet, meg vár az. Délutánra jó hógolyózást!!! Ebéd után én is megyek megint levegőzni. Szép napot!! puszi
A másik blogom itt található:

http://gizi-kepeim.blogspot.com/

Rékamanó írta...

Szia Gizi.
szép délutánt kívánok neked,örülök hogy jöttél reggelizni,és remélem jól is laktál. :)Nálunk még reggel eset a hó de most nem esik,de fog ez tuti,végül nem vasaltam játszottam. hihi
A másik blogod elmentem a gépre.
puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.