2010. január 27., szerda

Bia


Szép jó estét mindenkinek,ma voltunk kint Bián 5 kor volt az ébresztő igaz nem rögtön keltem fel lustálkodtam kicsit..hihiii
Miután már 3x szólalt meg az óra erőt vettem magamon és kimentem a konyhába főzni kv-t, amíg vártam hogy kész legyen elkezdtem mosogatni és elpakolni hogy ne rendetlenségre jöjjünk haza...na azt gyűlölőm:))Miután majdnem kész voltam az elpakolással, és a kv is készen lett elmentem zuhanyozni,utána felébresztettem Petit és bejöttem a géphez hogy megnézzem kaptam-e Email-t vagy Peti. Azután hogy láttam nekem semmi sem jött levittem Bonáct sétálni, és kicsit megdöbbentem hogy iszonyatosan hideg van.Olyan gyorsan feljöttünk mintha lent se letünk volna és Bonca már is kikövetelte magának a reggelit, pedig még a nyakörvét se vettem le róla.:))Peti már fent volt és kérte hogy csináljak egy kv-t és ha azt megittuk indulhatunk is. a kvt megcsináltam és behoztam a kisszobába neki,megnézet a neten egy játékot amivel játszik és utána indultunk is, legalábbis készülődni hogy időben eltudjuk indulni.
8:30kor indultunk itthonról, és lesétáltunk a Budaörsi benzinkútig onnan indult a busz,amikor már leszálltunk és indultunk a Veráék felé , láttuk hogy jönnek velünk szebbe olyan édes volt az Anna ő is kihozta Lilly babáját egy kicsit levegőzni, és ahogy azt kel a babán is volt sál sapka .:)
Na de a többit majd holnap, itt folytatom majd:))
Jó éjt mindenkinek,
puszi

0 megjegyzés:

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.