2010. január 8., péntek

Új étel, az étlapon

Tegnap gondoltam kéne csinálni fokhagymakrémlevest, ma a gondolatot tett követte.
Viszont eddig csak annyit tudtam hogy finom, és szeretem ;) azonban főzni ezt még nem tudtam. Google a barátod, kerestem egy receptet, az elsőnél a sűrítés étkezési keményítővel készült volna, de mivel utálom ezt a módszert, dobtam.(Ennyi vesszőt egy mondatban....)Találtam egy másikat, szimpi is volt a sűrítés tejföl-el készült, ennél maradtam.Izgultam, mert nem akartam elsőre elnyesni de sikerült!! Nagyon finom lett, és egy kis hibával ugyan, de azt hiszem evvel a hibával sikerült: a tejföl fele kiömlött, és a maradékkal csináltam meg. De a kész étel nagyon sűrű lett volna az egész tejföllel így ez a balszerencse végül jól sült el.
A Receptet itt találtam.

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Szia Réka!
Már azt hittem beteg vagy, de látom csak elfoglalt voltál. Gratulálok a sikeres levesedhez. Látod nem volt véletlen ez a kis baleset, kellet a sikerhez.
Jó éjszakát szép álmokat!!puszi

Rékamanó írta...

Szia Gizi,
Köszi, de... a bejegyzés nem az enyém Peti írta...:)

trinity írta...

Réka,
Peti, ha főzni tud-kész főnyeremény!! Biztosan finom leveske lett!!
( off: Yasmine-nál láttalak, onnan ugrottam be hozzád!!!)

Rékamanó írta...

Szia Trinity!
Igen finom lett, a legelső próbálkozása volt Petinek és sikerült. :))Igen az már nagy dolog az ilyen betegségnél,hogy a a főzés újra megy...
puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.