2010. január 15., péntek

De...

Ma nem kellett korán felkelni, úgy 7:30 körül volt az ébresztő és ma valahogy ki is dobot az ágy azonnal,máskor még jó 10 percet pihenek mielőtt felkelek na de ma, mentem is a konyhába kv-t.Miután magamhoz tértem, levittem Boncát sétálni mentünk is egy kört találkoztunk a szomszéd kutyával is azaz Bonca egyik hódolójával.:))Amikor felértünk,Petivel nekiálltunk főzni,vagyis csak Peti én rendet tettem és miután kész lett a leves elmentünk sétálni, és mint mindig az Achanba kötöttünk ki pedig tegnap úgy vásároltunk hogy ma ne keljen vásárolni semmit.
De ha már ott vagyunk,vetünk ezt azt és hazafelé még a pékségbe is beugrottunk kenyérért. Holnap megyünk kirándulni,Janiékkal és így 6:30kor kell kelnem hogy még Boncával is sétáljak egy kicsit mielőtt elindulunk.Most pedig hoztam nektek egy fincsi teát, most lett készen vigyázat forró!!Már napok ota nincsen semmi jele a rosszul léteimnek de ....tegnap éjjel megint elkezdödtek és ma amikor az Achanban voltunk megint úgy éreztem nincsen rendbe valami,olyan volt megint mintha egy futópadon állnék csak én nem mozdultam meg minél előbb kiakartam jönni és amikor kiértünk minden elmúlt.Ez kérem a tömeg miatt volt,mert ahogy kiértünk olyan volt mintha semmi sem történt volna.
Szép hétvégét mindenkinek. :))
puszi:))

5 megjegyzés:

trinity írta...

Réka,
szia!!
Érdeklődöm, nincs megadva e-mail..Írtam volna. Nem tudom, nálad mi okozta ezeket a tüneteket, de nekem volt pánikbetegségem, szóval ismerem...Tudnék róla írni, mert 13 éve kezdődött, sajna van tapasztalatom. Jó kezekbe kerültem és szerencsére megszüntek a tünetek...
Puszillak és szép hétvégét!!

trinity írta...

Ja, adok egy elérhetőséget.
trinityone@freemail.hu

Nem igérem, hogy aznap megy válasz, de pár napon belül!!

Icuska írta...

Akkor ma mentetek kirándúlni ugye???
..és merre voltatok???
Remélem kép is lesz..
Szép hétvégét nektek...

Rékamanó írta...

Szia Trinity!
Az email címem azért nem találod mert azt nem teszem közé, de én köszönöm hogy leírtad , leírok neked mindent,ha gondolod és válaszolsz amikor tudsz.
Ja és köszi neked is szép hétvégét puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Igen voltunk, kirándulni,Dunavecsén de a kocsiból nem nagyon szálltunk ki.Ott ahol voltunk -4 fog volt, jó-jó itthon se volt 10 fok de melegebb volt mert sütőt kicsit a nap. :))
Neked is szép hétvégét!!
puszi

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.