2010. január 6., szerda

Fressnapf

Már pár napja megígértem,hogy feltöltöm a karácsonyfát nektek hát most eljött az ideje.:))Vagyis előkerült a fénykép a telefonból,és már át is küldtem Verának a képeket ami ott készült náluk karácsonykor.
A mai napom olyan semmilyen volt, pedig vasalni akartam de,valahogy nem vitt rá semmi, hogy neki álljak.Holnap átmegyünk a Tescoba,már 1 hónapja tervezük,és ha mát ott vagyunk benézünk a Fressnapf-ba és meglepjük valamivel Boncamanót.:))
Nagyon szép estét mindenkinek, mindjárt megyek vacsizni ma Bolognait főztünk az az egyik kedvencem soha nem tudom megunni. :)) Puszi nektek!!

20 megjegyzés:

Icuska írta...

Réka drága
A vasalás meg vár,majd ha lesz kedved vasalsz..
Az a lufi ott jobb oldalt az mit mutat???

Merika írta...

Szép karácsonyfa, nagyon hangulatos!!!!

Gizi írta...

Szia Réka!
Nagyon szép volt a karácsonyfa. Én éppen most szedtem le a mienket, hát ezzel tényleg vége az ünnepeknek. Itt szakad a hó!!!! Ebéd előtt jól kilevegőztem magamat. Te voltál már sétálni Bonival??
Szép délutánt!!puszi

Rékamanó írta...

Szia Cinci
Igen igaz, megvár de én utálok vasalni és elterveztem, de el maradt és most Petire fog várni. hihi

Rékamanó írta...

Köszönöm Merika,

Rékamanó írta...

:))

Rékamanó írta...

Szia Gizi. igen a sétán már túl vagyunk, mi a fát csak a bonnie névnapja után szedjük le.Itt is szakad,szép délutánt kívánok neked. puszi

Icuska írta...

Akkor jól tetted,h vártál a vasalással.
Még most se tudom mi az a lufi:):)

Rékamanó írta...

Cinci,
nincsen a képen lufi...:))

Icuska írta...

de van..ott jobb oldalt,és egy szám vagy mi van benne??
Vagy nem is lufi??
Valami plecsni???

Icuska írta...

de van..ott jobb oldalt,és egy szám vagy mi van benne??
Vagy nem is lufi??
Valami plecsni???

Icuska írta...

..a cica alatt van:)

Rékamanó írta...

Ja a blogom jobb oldalán.?::))

Rékamanó írta...

Arra a kék gondoltál a cica alatt, az egy számláló!!

Icuska írta...

igen,arra
Nagon jóóó:)

Rékamanó írta...

Peti találta valahol és berakta a blogba.:)
Jó mert feldobja a blogot mert mozog, és mutat mindent felváltva hányan vannak az oldalon hányan voltak eddig amióta regisztráltunk és 1 nap menyien voltak.:)

Icuska írta...

A Peti nekem is találhatna ilyen jó pofát:)

Rékamanó írta...

Szia Cinci.
Majd küldök egy linket, és ott te kiválaszthatod azt a számlálót amelyiket szeretnéd és ott kell regisztrálnod is. puszi:))

http://www.histats.com/

Icuska írta...

Szia Réka
A linket elviszem,hétvégén megnézem...:)

Rékamanó írta...

rendben:))

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.