2010. január 17., vasárnap

Bonnie duzzog!!

Ma nem keltünk fel túl korán, még jo hogy ma nem kellet pakolni rend van, Peti elment boltba én meg Lementem manoval sétálni.Mert már nyűgös volt.Feljöttünk és már követelte a reggelit de...mondtam neki haaaa persze hogyne azt már megkaptad és mint egy rossz gyerek elkezdet hisztizni.Probáltam vele megértetni hogy azt már megkapta de Ő hátat forditott és odament az ágy mellé a nappaliba és lefeküdt.
..és onnan nézte mit csinálok épp,hátha leesik neki valami finomság,
én meg beágyaztam és felmostam utána meg nekiálltam elmosogatni mikor is megérkezett Peti, és mondta ma pörit fog csinálni, rá néztem és kérdeztem.TE?
Jó csinálj és kijöttem a konyhából,utánam szólt hogy ebédelünk -e mondtam persze,ebéd közbe kifaggatott hogy én hogy csinálom a pörit. :$
A pöri kész lett és finom....
Délutánunk pihenéssel telt, telik és játékkal ez egy igazi jó vasárnap,a szomszéd sem fúr csend van végre egész január eleje ota csak a fúró hangját hallani a házban de ,hogy most már hamar készen lesznek a felújítással.:))Mindenkinek szép estét kívánok.!!

7 megjegyzés:

Gizi írta...

Jót mosolyogtam, és láttam magam előtt a duzzogó Boniet!!
Csendes, nyugodt, szép estét kívánok nektek!!!

Rékamanó írta...

:D:D
Köszönöm Gizi,és ha nem lenne a kisasszony lámpalázas készítettem volna videót is de ahogy bekapcsolom....már nem is produkálja magát.

Rékamanó írta...

Mért van az hogy, a rendszeres olvasok közül eltűnt a képed?

pedig én nem csináltam semmit se..

trinity írta...

Szóval dupla reggelit akart a kis huncut:)))
Remélem, jól pihentetek akkor...
Szép hétkezdést kívánok!!

Rékamanó írta...

Igen át akart verni a drága de..nem sikerült neki.
Szép napot trinity!!

Gizi írta...

Szia Réka!
Én csináltam egy kis bakit, de próbálom rendbe hozni!! Remélem sikerülni fog, mert nagyon pipa vagyok magamra.:)

Rékamanó írta...

Ne idegeskedj,majd sikerül csak én lepődtem meg.

 
A blogban található összes fotót és bejegyzést bármilyen módon felhasználni a forrás megjelölése nélkül, a szerző engedélye és írásos beleegyezése nélkül TILOS!!!! Megsértése jogi következményeket von maga után.